Νέες τεχνολογίες και μαθησιακός τύπος φοιτητών/τριών στη νοσηλευτική επιστήμη

Περίληψη

Εισαγωγή: Πολλές μελέτες τονίζουν ότι οι αναδυόμενες νέες τεχνολογίες αποτελούν κομβικό σημείο στις ζωές των σύγχρονων νέων, με πιθανή επίδραση στον τρόπο που αυτοί επικοινωνούν, κοινωνικοποιούνται και μαθαίνουν. Οι σημερινοί φοιτητές, οι επονομαζόμενοι «ψηφιακή γενιά» ή «millennials», χαρακτηρίζονται ως τεχνολογικά ικανοί, με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που επηρεάζουν και διαμορφώνουν τις μαθησιακές τους προτιμήσεις. Πρόκειται για μια γενιά – αίνιγμα και αναμφισβήτητα αποτελεί πρόκληση για την τριτοβάθμια νοσηλευτική εκπαίδευση. Σκοπός αυτής της μελέτης ήταν η σκιαγράφηση του μαθησιακού τύπου των φοιτητών- τριών στην τριτοβάθμια νοσηλευτική εκπαίδευση, όπως αυτός διαμορφώνεται από τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Μεθοδολογία: Πρόκειται για μια περιγραφική μελέτη συσχέτισης. Μοιράστηκαν 760 ερωτηματολόγια σε φοιτητές και φοιτήτριες της Νοσηλευτικής τριών τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, από τα οποία απαντήθηκαν τα 720 (ποσοστό απαντητικότητας: 94,7%). Η διαδικασία συλλογής των δεδο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Introduction: Numerous surveys indicate that emerging new technologies constitute a defining feature in the lives of current students, estimating that there is a fundamental shift in the way young people communicate, socialize and learn. Today’s students, the so called “net generation” or “millennials”, are characterized as digital literate with distinct traits which influence their learning preferences. Net generation is a puzzle generation that poses a major challenge for the tertiary nursing education.Purpose: The purpose of this study was to outline current nursing students’ learning profile, as it is formed by the use of new technologiesMethodology: A descriptive correlation coefficients design was employed. 760 questionnaires were distributed to nursing students of three tertiary educational institutes and 720 were answered (response rate: 94.7%).. A cluster random sampling was performed during the period of February, March and April of 2015. Α questionnaire was developed, consis ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/38535
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/38535
ND
38535
Εναλλακτικός τίτλος
New technologies and students' learning styles in nursing science
Συγγραφέας
Χριστοδούλου, Ελένη (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Επιστημών Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής. Τμήμα Νοσηλευτικής
Εξεταστική επιτροπή
Ζυγά Σοφία
Κούκια Ευμορφία
Καλοκαιρινού Αθηνά
Τζιαφέρη Στυλιανή
Λαζακίδου Αθηνά
Πανουτσόπουλος Γεώργιος
Καρακατσάνη Δέσποινα
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Νέες τεχνολογίες; Νοσηλευτική εκπαίδευση; Ψηφιακή γενιά; Μαθησιακά στυλ; Μεικτή μάθηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
349 σ., πιν.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)