ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ "ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΜΑΘΗΣΗΣ" ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΣΤΟΝ ΚΛΙΝΙΚΟ ΤΟΜΕΑ
Περίληψη
ΚΥΡΙΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΗΤΑΝ "Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΜΑΘΗΣΗΣ" ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΣΤΟΝ ΚΛΙΝΙΚΟ ΤΟΜΕΑ. Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΣ FRETWELL, ΑΠΟ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ, ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ, ΚΛΙΝΙΚΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΕΣ 25 ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΑΘΗΝΩΝ. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΜΕ "ΘΕΤΙΚΟ" ΚΑΙ "ΑΡΝΗΤΙΚΟ" ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΑΘΗΣΗΣ. ΟΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΔΩΣΑΝ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ. ΑΛΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ.
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
THE MAIN AIM OF THIS STUDY WAS TO INVESTIGATE THE "LEARNING ENVIRONMENT" OF TEI NURSING STUDENTS IN THE CLINICAL AREA. THE STATISTICAL INSTRUMENT USED FOR DATA COLLECTION WAS THE FRETWELLS' QUESTIONNAIRE WHICH WAS COMPLETED BY THE STUDENTS, THE STAFF NURSES AND THE CLINICAL TEACHERS OF 25 WARDS FROM FOUR GENERAL HOSPITALS LOCATED IN ATHENS. INTERVIEWS WERE USED FOR DATA COLLECTION FROM THE WARD SISTERS. RESULTS DID NOT DIFFERENTIATE THE WARDS INTO THOSE WITH GOOD" AND "BAD" LEARNING ENVIRONMENT. ALL WARDS GAVE A PICTURE OF AN ENVIRONMENT INDIFFERENT TO THE STUDENTS LEARNING. OTHER INTERESTING RESULTS ARE REPORTED IN THE TEXT OF THE DISSERTATION.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (10.85 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.