Εθνικές εορτές και διαπολιτισμική προσέγγιση στο πολυπολιτισμικό ελληνικό νηπιαγωγείο: μία μελέτη περίπτωσης
Περίληψη
Με τον όρο εθνικές εορτές θα μπορούσαν να προσδιοριστούν όλα εκείνα τα τελετουργικά γεγονότα που αφορούν προηγούμενες ιστορικές στιγμές του εθνικού-κράτους, οι οποίες και κατέχουν ξεχωριστό ρόλο αλλά και σημασία. Οι εθνικές εορτές που αφορούν λοιπόν, τις ‘επιλεγμένες δόξες’, τις ιδρυτικές στιγμές στην πορεία του έθνους, δημιουργήθηκαν για να συνδράμουν στην ενδυνάμωση του εθνικού κράτους ,και γιαυτό απέβλεπαν πρωτίστως στην διαμόρφωση αλλά και αναπαραγωγή της εθνικής ταυτότητας των πολιτών.Η έρευνα αυτή επιδιώκει να εξετάσει την σχέση μεταξύ των πεποιθήσεων, αντιλήψεων έξι νηπιαγωγών και των αντίστοιχων διδακτικών τους πρακτικών, που αφορούν την υλοποίηση των θεμάτων για τις δύο εθνικές εορτές την 28η Οκτωβρίου και 25η Μαρτίου και εάν αυτές (οι διδακτικές πρακτικές) επιδρούν και στους μαθητές των συγκεκριμένων νηπιαγωγών. Παράλληλα, στόχος της έρευνας ήταν να διερευνήσει την φύση αυτών των πεποιθήσεων και αντίστοιχων ή όχι πρακτικών ,δηλ εάν είναι εθνοκεντρικές, παραδοσιακέ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
National Celebrations are designated dates on which celebrations mark the nationhood of a nation, so they are created in order to empower the establishment of the nation. This study aims to investigate the casual relations among six kindergarten teachers’ beliefs and their relevant teaching practices and the possible impact on their students, regarding the two national celebrations in Greece, the 28th of October and the 25th of March. In addition ,this study focuses on examining the nature of their teaching approach, whether they are ethnocentric or in accordance with the intercultural education. The results indicate strong casual relations among teachers’ beliefs and their teaching practices in most of the sub-categories ,and reveal accordingly an impact on their students. Furthermore, based on the research findings ,the majority of the kindergarten teachers –four of them- could be characterized as ethnocentric, one kindergarten teacher follows the principle of intercultural educatio ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (8.37 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.