Πλαίσιο συμπεριφορικής αξιολόγησης στη χρήση νέων τεχνολογιών στην ναυτική εκπαίδευση

Περίληψη

Ασφάλεια, ταχύτητα, υψηλά πρότυπα, άμεση απόκριση στις ανάγκες τις αγοράς, είναι μόνο μερικές από τις λέξεις που χαρακτηρίζουν την σημερινή διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Οι διεθνείς απαιτήσεις γύρω από τον χώρο της ναυτιλίας μεταβάλλονται καθημερινά με το επίκεντρο πάντα να περιστρέφεται στον ανθρώπινο παράγοντα. Είναι αποδεδειγμένο ότι ο άνθρωπος είναι αυτός ο οποίος κατέχει τα υψηλότερα ποσοστά ευθύνης στα ναυτικά ατυχήματα, ενώ την ίδια στιγμή είναι αυτός που οδηγεί τις εξελίξεις. Η αναθεωρημένη Διεθνή Σύμβαση S.T.C.W. (Standard of Training Certification & Watch keeping) για τα πρότυπα εκπαίδευσης, έκδοσης πιστοποιητικών και τήρηση φυλακών των ναυτικών αναγνωρίζοντας το ρόλο του ανθρώπινου παράγοντα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση των ναυτικών και ειδικότερα στην εκπαίδευση μέσω ναυτιλιακών προσομοιωτών, την οποία μάλιστα με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα την καθιστά υποχρεωτική. Η βασική παραδοχή της διεθνούς σύμβασης ακολουθεί τη λογική της πρόληψης, δια μέσου της εκπαίδ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Safety, speed, high standard, immediate response to the market demands are some of the words which describe the international shipping community. The international requirements in the shipping industry are changing day by day, focused on the human factor. It has already been proven that the human factor is responsible for most of the shipping accidents, however, at the same time, the human factor is the one leading to the development in the shipping industry. The revised S.T.C.W. convention which refers to the standards of training certification and watchkeeping recognizes the role of human factor and focuses on the training procedure with special emphasis on training via maritime simulation which is adopted as mandatory. The basic assumption of S.T.C.W. follows the logic of prevention via training. The main idea of the international convention follows the notion of prevention by means of training and learning. The aim of training via maritime simulators is to raise the skills and c ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/33039
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/33039
ND
33039
Εναλλακτικός τίτλος
Behavioral assessment framework applied on new technologies at maritime education
Συγγραφέας
Βασιλάκης, Παναγιώτης (Πατρώνυμο: Σταύρος)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών
Εξεταστική επιτροπή
Νικητάκος Νικήτας
Πολυδωροπούλου Αμαλία
Λάμπρου Μαρία
Φαφαλιός Μιχαήλ
Τσολακίδης Κωνσταντίνος
Φεσάκης Γεώργιος
Τζαννάτος Ερνέστος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ναυτιλιακοί προσομοιωτές; Ναυτική Εκπαίδευση; Θεωρίες μάθησης; Αξιολόγηση; Συμπεριφορική αξιολόγηση; Επίπεδα αξιολόγησης; Εκπαιδευτικοί στόχοι; Πρότυπο μοντέλο εκπαίδευσης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
230 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)