Δια βίου εκπαίδευση και εκπαιδευτικοί: θεωρήσεις και πρακτικές των σχολικών συμβούλων

Περίληψη

Η διαβίου εκπαίδευση και μάθηση συνιστά έκφραση των σύγχρονων πολιτικοοικονομικών συνθηκών και των επακόλουθων ραγδαίων αλλαγών, που αυτές επιφέρουν στην προσωπική, επαγγελματική και κοινωνική ζωή των ανθρώπων επιτάσσοντας διαρκή επικαιροποίηση πληροφόρησης, γνώσης και δεξιοτήτων. Σκοπός της διατριβής ήταν να διερευνήσει την εκπαιδευτική φιλοσοφία που θεμελιώνει την εκπαιδευτική θεωρία και καθοδηγεί την πρακτική των Σχολικών Συμβούλων Δημοτικής Εκπαίδευσης, ως εκπαιδευτών ενηλίκων. Τα διάφορα φιλοσοφικά ρεύματα εκπαίδευσης ενηλίκων έχουν επιχειρήσει να απαντήσουν πέρα από το τι και το πώς να διδάξει κανείς ενήλικους, στο γιατί της εκπαίδευσης ως μίας κοινωνικής και κρατικής πρακτικής στο σύνολό της. Μέσα από αυτό πρίσμα, μελετήσαμε τις θεωρήσεις των Σχολικών Συμβούλων, ως ένα σύνολο εκπαιδευτικών θεωριών, πεποιθήσεων, αντιλήψεων, ιδεολογιών και κοσμοαντιλήψεων, που οι ίδιοι ρητά δηλώνουν ότι υιοθετούν στην πρακτική τους, αλλά και εφαρμόζουν εμπρόθετα στις αποφάσεις και τις πρωτοβουλίες ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Lifelong learning and education reflect the current political and economic conditions and the consequent rapid changes that they bring to the personal, professional and social life of people, requiring constant updating of information, knowledge and skills. The purpose of the dissertation was to explore the educational philosophy that establishes educational theory and guides the practice of Primary School Counselors as adult educators. The various philosophical currents of adult education have attempted to answer how to teach adults and how education functions as a social and state practice overall. Through this perspective, we studied the views of School Counselors, as a set of educational theories, beliefs, perceptions, ideologies and worldviews, which they themselves explicitly state that they adopt in their practice, but also apply intentionally to the decisions and initiatives of actions that they undertake daily during the exercise of their institutionally determined task of tra ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/32711
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/32711
ND
32711
Εναλλακτικός τίτλος
Lifelong educations and teachers: theories and practices of school counselors
Συγγραφέας
Γιώτη, Λαμπρίνα (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Φλουρής Γεώργιος
Νόβα - Καλτσούνη Χριστίνα
Μαυρογιώργος Γεώργιος
Μάρκου Γεώργιος
Φρυδάκη Ευαγγελία
Μηλίγκου Ευανθία
Μπαγάκης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΦιλοσοφία, Ηθική και Θρησκεία
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Επιστημονικοί τομείς της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Δια βίου εκπαίδευση; Διά βίου μάθηση; Εκπαίδευση ενηλίκων; Μάθηση ενηλίκων; Επιμόρφωση εκπαιδευτικών; Εκπαιδευτική θεωρία και πρακτική; Φιλοσοφία εκπαίδευσης ενηλίκων; Σχολικοί σύμβουλοι
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
659 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)