Η διαδικασία της μάθησης στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: εμπειρική έρευνα

Περίληψη

Στην παρούσα μελέτη συνθέτουμε και αξιολογούμε το μεθοδολογικό πλαίσιο, βάσει του οποίου μπορεί να γίνει ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της διαδικτυακής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε περιβάλλοντα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Στην έρευνα συμμετείχαν 239 εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι οποίοι επιλέχθηκαν με την τεχνική της θεωρητικής δειγματοληψίας. Τα αποτελέσματα επιβεβαίωσαν τις ερευνητικές υποθέσεις σύμφωνα με τις οποίες ένα περιβάλλον εξ αποστάσεως εκπαίδευσης εκπαιδευτικών θα πρέπει να σχεδιάζεται και να υλοποιείται σύμφωνα με τις αρχές τής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και της εκπαίδευσης ενηλίκων. Παράλληλα, τα ερευνητικά δεδομένα έδειξαν ότι ένα διαδικτυακό περιβάλλον επιμόρφωσης εκπαιδευτικών θα πρέπει να προσαρμόζεται στις ατομικές ανάγκες και τον τρόπο μάθησης των συμμετεχόντων. Τα ερευνητικά δεδομένα μας οδήγησαν στη σύνθεση ενός μοντέλου τεσσάρων σταδίων που αφορούν στο σχεδιασμό, στην οργάνωση, στην εφαρμογή και στην αξιολόγηση. Πρόκειτ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the present study we synthesize and evaluate the methodological framework on the basis of which the design and development of online distance education environments, having as a subject the training of Secondary education teachers, should be made. On the above perspective, we show the basic principles constituting the theoretical and methodological framework of online teacher training in the level of design , organization, application and evaluation. We also assess the extent to which an online environment on distance teacher training is in favour of the social learning content. Two hundred and thirty nine (239) teachers participated in the survey. They were selected with the technique of theoretical sampling. The selection criteria were the status of being secondary education teachers and their experience of participating in online distance training programmes. The results confirmed the research hypotheses according to which an online teacher training environment should be desi ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39779
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39779
ND
39779
Εναλλακτικός τίτλος
The learning process in the online distance training of secondary education teachers: empirical research
Συγγραφέας
Παναγιωτίδου, Αναστασία (Πατρώνυμο: Θεόφιλος)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Ταρατόρη Ελένη
Κέκκερης Γεράσιμος
Χατζηδήμου Δημήτριος
Γιαγκουνίδης Παναγιώτης
Καραφύλλης Αθανάσιος
Κουγιουρούκη Μαρίνα
Στραβάκου Πελαγία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών; Εκπαίδευση; Νέες τεχνολογίες; Εκπαίδευση ενηλίκων; Εξ αποστάσεως εκπαίδευση; Διαδικτυακή μάθηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
198 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)