Επίδραση διδασκαλίας δεξιοτήτων ζωής με βάση τη διδακτική ύλη της φυσικής αγωγής Α' Γυμνασίου και η σημασία της ακρίβειας εφαρμογής της παρέμβασης

Περίληψη

Ο σκοπός της παρούσας διατριβής ήταν διττός. Πρώτον, εξετάστηκε η επίδραση μιας παρέμβασης δεξιοτήτων ζωής που σχεδιάστηκε με βάση τη διδακτική ύλη της φυσικής αγωγής (ΦΑ) Α’ γυμνασίου. Δεύτερον, αξιολογήθηκε ο βαθμός στον οποίο η παρέμβαση εφαρμόστηκε όπως είχε αρχικά σχεδιαστεί και διερευνήθηκε η επίδραση της ακρίβειας εφαρμογής της (ΑΚΕΦ) στα αποτελέσματα. Διενεργήθηκε μία φαινομενικά πειραματική έρευνα, κατά την οποία 725 μαθητές της Α’ τάξης 16 γυμνασίων της Θεσσαλονίκης κατανεμήθηκαν τυχαία στην πειραματική ομάδα Α (n = 205), την πειραματική ομάδα Β (n = 262) και την ομάδα ελέγχου (n = 258). Η πειραματική ομάδα Β εφάρμοσε 24 μαθήματα του βιβλίου ΦΑ της Α’ Γυμνασίου με σκοπό την εφαρμογή δεξιοτήτων ζωής στο μάθημα ΦΑ (καθορισμός στόχων, επίλυση προβλημάτων, θετική σκέψη, συνεργασία). Η πειραματική ομάδα Α εφάρμοσε 24 εμπλουτισμένα μαθήματα που σχεδιάστηκαν με βάση το Πολυδιάστατο Μοντέλο Στόχων (Papaioannou, 1999) με σκοπό τη μεταφορά των δεξιοτήτων ζωής σε πολλούς χώρους της ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of this dissertation was two-fold. Firstly, the effect of a life skills program, which has been taught as part of the Greek physical education (PE) curriculum for 7th grade students, has been examined. Secondly, implementation fidelity (IF) has been assessed, in order to examine its effect on intervention’s outcomes. A quasi–experimental design was used, where 725 seventh graders from 16 Thessaloniki’s middle schools were assigned either in experimental Group A (n = 205), experimental Group B (n = 262), or in a control group (n = 258). During the implementation of 24 lessons from the Greek PE national manual, students in Group B were taught how to implement life skills (i.e. goal setting, problem solving, positive thinking, cooperating with others) in PE context, while students in Group A were taught further (based on the Multidimensional Hierarchical Model, Papaioannou, 1999), how to transfer these skills in other life settings (i.e. out of school exercise, family, mathematics ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/31440
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/31440
ND
31440
Εναλλακτικός τίτλος
The effect of a life skills program as part of the greek physical education curriculum for 7th grade students and the impact of implementation fidelity on intervention's outcomes
Συγγραφέας
Σίμου, Θεοφάνης (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Παπαϊωάννου Αθανάσιος
Θεοδωράκης Ιωάννης
Διγγελίδης Νικόλαος
Γούδας Μάριος
Μιχαλοπούλου Μαρία
Χατζηγεωργιάδης Αντώνιος
Χρόνη Στυλιανή
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Κλίμα παρακίνησης; Κοινωνικές δεξιότητες; Παρέμβαση; Προσανατολισμοί στόχων; Ακρίβεια εφαρμογής
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xviii, 350 σ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)