Αυτοαντίληψη, συμπεριφορά και ικανοποίηση μαθητών στο σχολείο, τον αθλητισμό και τη φυσική αγωγή: μια διαχρονική μελέτη

Περίληψη

Σκοπό της παρούσας έρευνας αποτέλεσε η διερεύνηση της επίδρασης του φύλου, της ηλικίας και της συμπεριφοράς των σημαντικών άλλων στη διαμόρφωση της αυτοαντίληψης των μαθητών/τριών 12-18 ετών. Επίσης η διερεύνηση του πλέγματος των αιτιωδών σχέσεων μεταξύ της συμπεριφοράς των σημαντικών άλλων και της αυτοαντίληψης των παιδιών, καθώς και της αυτοαντίληψης των παιδιών με τη συμπεριφορά που υιοθετούν και την ικανοποίηση που βιώνουν σε διάφορους τομείς (ακαδημαϊκός τομέας, σωματικός τομέας, κοινωνικός τομέας). Σε τρία διαδοχικά σχολικά έτη (Χ1, Χ2 και Χ3) 1508 μαθητές και μαθήτριες απάντησαν σε δέσμη ερωτηματολογίων που μετρούσαν την αντιλαμβανόμενη συμπεριφορά των «σημαντικών άλλων», την αυτοαντίληψή τους, τη συχνότηταάσκησης και τη προετοιμασία τους για το σχολείο, τη γενική τους βαθμολογία και τη βαθμολογία τους στο μάθημα της γλώσσας / Νέων Ελληνικών, καθώς επίσης και την ικανοποίηση τους στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής και τον αθλητισμό, και την ικανοποίηση τους γενικά από τη ζωή. Από το ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of the present research was to investigate the influence of sex, age and the "significant others" behaviour in self-concept development of 12-18-year-old students. Also, to Investigate the causal relationship between "significant others" behaviour and students' self-concept, as well as between students' self-concept and the behaviour they adopt, and the satisfaction that experiences in various domains (academic domain, physical domain, social domain). A longitudinal study was conducted involving 1508 (559 boys and 994 girls) students who completed a battery of questionnaires on three continuous academic years (T1, T2 and T3) measuring perceived "significant others" behaviour, their own self-concept, school grades and especially their grades in modern Greek language as a school subject, frequency of sport and exercise, preparation for school, general satisfaction of life, sport satisfaction and satisfaction in Physical Education lesson. At T1 677 students were in the sixth and 8 ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21291
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21291
ND
21291
Εναλλακτικός τίτλος
Students' self-concept, behavior and satisfaction in school, sports, and physical education: a longitudinal study
Συγγραφέας
Καλογιάννης, Περικλής (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Λαπαρίδης Κωνσταντίνος
Τοκμακίδης Σάββας
Μαυρομάτης Γιώργος
Θεοδωράκης Γιάννης
Παπαϊωάννου Αθανάσιος
Καμπάς Αντώνης
Κουρτέσης Θωμάς
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά
Αυτοαντίληψη; Συμπεριφορά; Ικανοποίηση; Σημαντικοί άλλοι; Αιτιώδεις σχέσεις; Μοντέλο αμοιβαίων σχέσεων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xv, 252 σ., εικ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)