To πρόβλημα των αξιών στο μάθημα της κοινωνικής και πολιτικής αγωγής: αναζητώντας τον εκπαιδευτή εκπαιδευτικών

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present work aims to highlight the characteristics and the identity of the citizen, the personality of both the learner - citizen, whose development is viewed as a central goal of the subject of the Social and Political Education, and the teacher – citizen, who teaches the specific subject. It is widely acknowledged that the subject of Social and Political Education plays a critical role in the shaping of the thinking person and the reflective citizen. For this reason, nowadays, both in the field of Europe and at an international level, special scientists are engaged in research about the political education of the European citizen and the global citizen whereas there is growing interest, worldwide, in the ways in which curricula and syllabi can promote citizenship by shaping the character, the conduct, the thoughts and the attitudes of the student, the citizen of the future. In the century of the “clash of values”, ideological confusion and loose policy, this is undoubtedly a diff ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Ziel der vorliegenden Abhandlung. ist es, die Merkmale und die Physiognomie des Bürgers, die Person des Lernenden-Bürgers hervorzubringen, dessen Persönlichkeitsbildung das Fach „Soziale und Politische Bildung‟ anvisieren soll, sowie des Lehrenden, der dieses spezielle Fach unterrichten soll. Der denkende Mensch und der reflektierende Bürger ist das Ziel, das durch das Fach der Sozialen und Politischen Bildung verfolgt wird. Heutzutage befassen sich Experten auf internationalem Niveau mit der politischen Bildung des europäischen Bürgers sowie des Bürgers in der globalisierten Gesellschaft und es werden international Diskussionen um Rahmenlehrpläne geführt, die das Prinzip der aktiven Bürgerschaft fördern sollen, indem sie den Charakter, das Verhalten, die Gedanken und die Einstellungen des Schülers und zukünftigen Bürgers gestalten. Im Zeitalter des „Wertestreites“, der ideologischen Verwirrung und der politischen Nachlässigkeit des Bürgers, stellt das Werteproblem a priori eine schwie ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/30506
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/30506
ND
30506
Εναλλακτικός τίτλος
Das problem der werte im fach soziale und politische bildung: die suche nach dem lehrer-ausbilder
Συγγραφέας
Κατσίμπρας, Απόστολος του Μιλτιάδης
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Επιστημών της Αγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Βρεττός Ιωάννης
Τριλιανός Αθανάσιος
Γκίβαλος Μενέλαος
Δασκαλάκης Δημοσθένης
Φυριππής Εμμανουήλ
Μπάμπαλης Θωμάς
Πανταζής Βασίλειος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Αξίες; Κοινωνική και πολιτική αγωγή; Εκπαίδευση εκπαιδευτικών; Εκπαίδευση ενηλίκων; Εκπαιδευτής εκπαιδευτικών; Μετασχηματίζουσα μάθηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
313 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)