Κοινωνική και πολιτική αγωγή στην ΣΤ' τάξη του δημοτικού σχολείου με την παιδαγωγική αξιοποίηση υπερμεσικού και μοντελοποιητικού εκπαιδευτικού λογισμικού
Περίληψη
Η παρούσα διατριβή αποτελεί μια συνεργατική, χειραφετική ενεργό έρευνα. Το βασικό ερώτημα που ουσιαστικά απαντάει μέσα από αυτή την εναλλακτική, διδακτική παρέμβαση και την έρευνα δράσης στο σχολείο έχει ως εξής: Είναι δυνατόν και με ποιους τρόπους να αλλάζει η παραδοσιακή διδασκαλία του μαθήματος της Κ.Π.Α. στην έκτη τάξη του Δημοτικού Σχολείου μέσα από μία εναλλακτική διδακτική παρέμβαση εφαρμογής στην τάξη ενός σχεδίου εργασίας που στηρίζεται στο επικοδομητικό και χειραφετικό μοντέλο μάθησης και αξιοποιεί ένα υπερμεσικό και μοντελοποιητικό λογισμικό Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής που σχεδιάστηκε ειδικά για το σκοπό αυτό – με στόχο την εμπλοκή των μαθητών σε εμπειρικές μαθησιακές δραστηριότητες και τη βίωση εκ μέρους τους ρόλων ενεργού πολίτη μέσα από τη συμμετοχή τους σε πραγματικές δράσεις για την αντιμετώπιση προβλημάτων της ευρύτερης κοινότητας στην οποία ζουν.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (62.63 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.