Αξιολόγηση του προγράμματος της Παράλληλης Στήριξης
Περίληψη
Η συνδιδασκαλία (co-teaching) με τη μορφή της παράλληλης στήριξης (parallel support) στην Ελλάδα αποτελεί ένα σχετικά πρόσφατο μοντέλο ειδικών εκπαιδευτικών υπηρεσιών για μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Σκοπός της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι η αξιολόγηση του προγράμματος της Παράλληλης Στήριξης (Π.Σ.), έτσι όπως υλοποιείται στη χώρα μας, σύμφωνα με τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών. Μελετήθηκε ο τρόπος εφαρμογής της Π.Σ. και οι απόψεις που έχουν οι εκπαιδευτικοί για αυτήν. Επίσης εξετάστηκε η αντίληψη των εκπαιδευτικών για την αποτελεσματικότητα της Π.Σ., την οργάνωση της Π.Σ. και οι ρόλοι των συνδιδασκάλων. Ακολουθήθηκε ένα μικτό διαδοχικό ερευνητικό σχέδιο με δύο φάσεις. Στην πρώτη φάση, στην ποσοτική έρευνα, συμμετείχαν 236 εκπαιδευτικοί της Π.Σ. πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο. Η ποσοτική αυτή μελέτη διερεύνησε πως αντιλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί την Π.Σ., τους παράγοντες που θεωρούν σημαντικούς για τ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
In Greece, co-teaching, in the form of parallel support, is a relatively new special education service delivery model for students with disabilities. The purpose of this doctoral dissertation is to evaluate the Parallel Support (P.S.) program as it is implemented in our country. The Greek model of P.S. was studied, as well as the teachers’ perception of it. Furthermore, the teachers’ perception of the effectiveness of the P.S., its organization and the roles of the co-teachers were examined. A mixed successive research method was followed in two phases. In the first phase, in the quantitative study, 236 teachers of the P.S. at the elementary and secondary school levels completed a questionnaire. The quantitative study explored how the teachers perceive the P.S., the factors which they consider important for the P.S., how they organize their teaching, and how they evaluate the P.S. program. In the second phase, the qualitative study, 14 semi-structured interviews were held with teacher ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.68 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.