Ανάπτυξη δεξιοτήτων συμβολικού παιχνιδιού σε παιδιά με αυτισμό
Περίληψη
Στόχος της παρούσας έρευνας ήταν να διδαχθούν δεξιότητες συμβολικού παιχνιδιού σε 4 παιδιά με αυτισμό, μέσω μιας παρέμβασης συμπεριφοριοαναλυτικού τύπου, που περιελάμβανε παρουσίαση βιντεοσκοπημένων προτύπων προς μίμηση από συνομήλικα παιδιά τυπικής ανάπτυξης, τμηματική βοήθεια, καθώς και παροχή κοινωνικής ενίσχυσης. Το δείγμα αποτέλεσαν 2 αγόρια και 2 κορίτσια προσχολικής ηλικίας με διάγνωση αυτιστικής διαταραχής, ηλικίας από 4:8 έως 7:6 ετών. Το ερευνητικό σχέδιο που εφαρμόστηκε ανήκε στο είδος του ατομικού πειραματικού σχεδιασμού ασύγχρονων πολλαπλών γραμμών βάσης σε διαφορετικά υποκείμενα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το συγκεκριμένο σχέδιο παρέμβασης αύξησε την επίδοση των παιδιών στο συμβολικό παιχνίδι και τα θεραπευτικά αποτελέσματα γενικεύτηκαν με άλλα πρόσωπα ως συμπαίκτες (άλλη θεραπεύτρια, μητέρα παιδιού, παιδί τυπικής ανάπτυξης και άλλο παιδί με αυτισμό), με άλλα υλικά, καθώς και σε αδίδακτες ιστορίες γενίκευσης, ενώ διατηρήθηκαν, επίσης, κατά τον Επανέλεγχο, ένα μήνα μετά τ ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.11 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.