Συμβολή της άτυπης και της προαιρετικής περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, στην αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών προβλημάτων στο πλαίσιο της ...

Περίληψη

Τα περιβαλλοντικά προβλήματα συνιστούν μια πραγματικότητα της εποχής μας. Οι μέθοδοι διαχείρισης που εφαρμόζονται για την επίλυση τους, αν και είναι πολλές, παρουσιάζουν σημαντικά μειονεκτήματα και δεν έχουν κατορθώσει να αποδώσουν τα επιθυμητά αποτελέσματα μέχρι σήμερα. Οι απόψεις/αντιλήψεις των ανθρώπων για αυτά διαφέρουν από κοινωνία σε κοινωνία και από εποχή σε εποχή. Η παιδεία αλλά και η κουλτούρα μίας κοινωνίας επηρεάζει και τη σχέση των μελών της με τα αυτά. Το πώς αντιλαμβανόμαστε τα προβλήματα αντανακλά ουσιαστικά τις ανθρώπινες αξίες που φέρουμε, καθώς και τις επιλογές που κάνουμε στον τρόπο ζωής μας και στη σχέση μας με το φυσικό περιβάλλον. Τις τελευταίες δεκαετίες η περιβαλλοντική εκπαίδευση αποτελεί μία από τις σημαντικότερες καινοτομίες στα διεθνή και στα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα. Προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης υλοποιούνται και στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, σε όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης και σε όλες τις μορφές της, τυπική, μη τυπική και άτυπη. Ωστόσο, ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Environmental problems constitute a reality of our time. The methods that are applied for their resolution, many as they might be, present important disadvantages and have not achieved the desirable results up to now. Perceptions of environmental issues vary among different society in societies and diggerent areas. Education as well as culture influence also the relation of members of society regarding environmental problems. The way we conceive the aforementioned problems, reflects in reality the human values we abide by, as well as the choices we make in our life and in our relationship with the natural environment. The last decades the environmental education constitutes one of the most important innovations in international and in European educational systems. Programs of environmental education have also been used in Greece recently, in all levels and forms of education, (formal, non formal and informal). However, there is a debate are discussed , both on an international and nati ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/27526
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/27526
ND
27526
Συγγραφέας
Αντωνίου, Θεόδωρος του Γεώργιος
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Μιχαηλίδης Παναγιώτης
Μακράκης Βασίλειος
Καλαϊτζιδάκη Μαριάννα
Καλκάθης Γεώργιος
Ανδρεαδάκης Νικόλαος
Σταύρου Δημήτριος
Καλογιαννάκης Μιχαήλ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Περιβαλλοντικά προβλήματα; Άτυπη εκπαίδευση; Μη τυπική εκπαίδευση; Βιώσιμη ανάπτυξη; Φιλική περιβαλλοντική συμπεριφορά
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., ευρ.

Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)