Συγκριτική μελέτη των αναλυτικών προγραμμάτων προσχολικής και πρωτοσχολικής εκπαίδευσης μεταξύ της Ελλάδος και της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή αφορά στον εντοπισμό και στη συγκριτική ανάλυση και ερμηνεία των ομοιοτήτων και διαφορών των αναλυτικών προγραμμάτων προσχολικής εκπαίδευσης μεταξύ της Ελλάδας και της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, από το 1840 μέχρι το 2005. Η έρευνα στηρίχθηκε στους εκπαιδευτικούς νόμους και στα αναλυτικά προγράμματα των δύο χωρών στο ίδιο χρονικό διάστημα, στο σύνταγμα της κάθε χώρας, σε στοιχεία από τις εθνικές στατιστικές υπηρεσίες και διεθνείς οργανισμούς, σε επισκέψεις σε νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία, σε συζητήσεις με εκπαιδευτικούς, στελέχη της εκπαίδευσης και πανεπιστημιακούς καθηγητές και στις δύο χώρες. Για να προσεγγίσουμε ερμηνευτικά την έρευνά μας επιλέξαμε πολλαπλότητα μεθόδων που εντάσσονται κυρίως στα πλαίσια της ποιοτικής ερευνητικής διαδικασίας. Η μεθοδολογία έρευνας συγκροτείται από την ιστορική έρευνα και την ανάλυση περιεχομένου, την ερμηνευτική ανάλυση και την σύγκριση. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας οδήγησε σε μια σειρά από συμπεράσματα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this research study goes to indentify, analyze and compare similarities and differences in early childhood education curriculum between Greece and People’s Republic of China. This research study is subscribed under the research method of historical, comparative, using quantitative as well as qualitative analysis in order to examine and interpret the research questions. Data was based and gathered from the constitution laws concerning education of both countries, national and international data, visitations in kindergarten and primary classes and conversations with teachers, school administrators and university professors in both countries. The findings of the present study appear to confirm the cultural ideologies witches are reflected in curriculum development and highlight culture similarities and differences.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/25963
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/25963
ND
25963
Εναλλακτικός τίτλος
Comparative study of curriculum in early childhood education between Greece and People's Republic of China
Συγγραφέας
Γκουντάντση, Παρασκευή (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Παπαϊωάννου Απόστολος
Πανταζής Σπυρίδων
Κουτσουβάνου Ευγενία
Στεργίου Αμαρυλλίς
Μπάκας Θωμάς
Σάκκης Δημήτριος
Μπαμπούνης Χαράλαμπος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Συγκριτική μελέτη; Προσχολική εκπαίδευση; Αναλυτικά προγράμματα; Ελλάδα; Κίνα; Ιστορικά γεγονότα; 1840 έως 2005
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)