Διερεύνηση της εφαρμογής ειδικού εκπαιδευτικού προγράμματος σε μαθητές με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητα και μαθησι...

Περίληψη

Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), είναι κοινή διαταραχή της παιδικής ηλικίας, η οποία εκδηλώνεται με προβλήματα στη συμπεριφορά και γνωστικά ελλείμματα. Πολλά παιδιά με ΔΕΠ-Υ βρίσκονται σε κίνδυνο να εκδηλώσουν μειωμένη σχολική επίδοση ή σχολική αποτυχία παρά το γεγονός ότι έχουν συχνά υψηλές νοητικές ικανότητες. Μακροχρόνιες επιδημιολογικές μελέτες έδειξαν, ότι η ΔΕΠ-Υ στη σχολική ηλικία αποτελεί προγνωστικό παράγοντα χαμηλής επίδοσης στην ανάγνωση και στα Μαθηματικά. Έρευνες σχετικές με τα αποτελέσματα των θεραπευτικών προσεγγίσεων έχουν δείξει ότι, ο συνδυασμός εκπαιδευτικών και φαρμακευτικών παρεμβάσεων αποδεικνύεται ιδιαίτερα αποτελεσματικός στη μείωση της διαταρακτικής και της εκτός έργου συμπεριφοράς των παιδιών με ΔΕΠ-Υ, μέσα στη σχολική τάξη. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η εφαρμογή και αξιολόγηση τρίμηνου ειδικού εκπαιδευτικού προγράμματος παρέμβασης σε 82 μαθητές δημοτικού με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα, με και χωρ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) is a common childhood disorder presenting with impairing levels of inattentive or hyperactive/impulsive behavioral symptoms and cognitive manifestations. Many children with ADHD are at high risk for academic underachievement or failure despite having average or above average intellectual abilities. Longitudinal epidemiological surveys show that childhood ADHD predict subsequent lower achievement scores in reading and mathematics. Research into treatment outcomes shows that the combination of medical and school-based interventions are generally effective in reducing disruptive and off-task behavior in students with ADHD.. The aim of the present study was to explore the implement of a three-month specific school-based intervention program, in 82 school age children with ADHD, whether or not they used medication. The study employed subjective (parent/teacher ratings) and objective (standardized tests) academic achievement measures, impleme ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/25945
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/25945
ND
25945
Εναλλακτικός τίτλος
Implementation and evaluation of a specific education program developed in children with ADHD and hearing disabilities
Συγγραφέας
Λαμπροπούλου, Αικατερίνη (Πατρώνυμο: Αριστείδης)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Παπαδάτος Γιάννης
Σαλβάρας Γιάννης
Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα
Δράκος Γεώργιος
Αντωνίου Σταμάτης
Μαγουλά Ευγενία
Μυλωνάκου Ηρώ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Πρόγραμμα παρέμβασης στη ΔΕΠ-Υ; Εκπαιδευτικές στρατηγικές παρέμβασης; Δάσκαλος και υπερκινητικό παιδί; Διδάσκοντας υπερκινητικά παιδιά
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)