Υπερκινητικό σύνδρομο: διάγνωση και μαθησιακή παρέμβαση σε ελληνικά σχολεία

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/16103
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/16103
ND
16103
Εναλλακτικός τίτλος
Attention deficit hyperactivity disorder: diagnosis and educational intervention in greek schools
Συγγραφέας
Σκουντή, Μαρία (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής
Εξεταστική επιτροπή
Γαλανάκης Εμμανουήλ
Φιλαλήθης Αναστάσιος
Βαμβούκας Μιχαήλ
Παρίτσης Νικόλαος
Σιδερίδης Γεώργιος
Κογεβίνας Εμμανουήλ
Καλμαντή Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες Υγείας
Κλινική Ιατρική
Λέξεις-κλειδιά
Διαταραχή ελλειματικής προσοχής με υπερκινητικότητα; Επιπολασμός; Διάγνωση; Προσυμπτωματικός έλεγχος; Κλίμακες αξιολόγησης συμπεριφοράς; Δημοτικά σχολεία; Ψυχιατρική εκτίμηση; Κρήτη; Ελλάδα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
136 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)