Αξιολόγηση του περιβάλλοντος της τάξης και των πεποιθήσεων των καθηγητών ως προς το πλαίσιο της διδασκαλίας της χημείας σε Αττική και Κύπρο

Περίληψη

Σκοπός της διατριβής υπήρξε η αξιολόγηση, του περιβάλλοντος της τάξης στο μάθημα της χημείας της Α΄ λυκείου στην Αττική, με βάση τις αντιλήψεις και τις στάσεις των μαθητών σε Αττική και Κύπρο καθώς και των πεποιθήσεων των καθηγητών ως προς το πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος στην Αττική, με στόχο την αποτελεσματική διδασκαλία του. Το πρόγραμμα σπουδών στην Ελλάδα αποσκοπεί στην απόκτηση θεωρητικών γνώσεων χημείας από τους μαθητές ενώ στην Κύπρο στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους στο εργαστήριο. Η έρευνα διεξήχθη σε δημόσια σχολεία, αστικών κέντρων στην Κύπρο, τη σχολική χρονιά 2003-04. Συμμετείχαν 1.394 μαθητές από 49 τμήματα στην Αττική και 225 μαθητές από 15 τμήματα στην Κύπρο. Επίσης, συμμετείχαν οι 60 καθηγητές των φυσικών επιστημών των σχολείων της Αττικής. Η ανάπτυξη του ερωτηματολογίου για το περιβάλλον της τάξης βασίστηκε σε διαθέσιμα ερωτηματολόγια. Τα ερωτηματολόγια για, την ευχαρίστηση των μαθητών στο μάθημα της χημείας, τις πεποιθήσεις δυνατότητας και πλαισίου εργασίας ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this doctorate thesis has been the assessment of the classroom environment in Grade 10 chemistry classes in Attica based on the perceptions and attitudes of the students both in Attica and Cyprus as well as the beliefs of the teachers regarding the context of teaching the subject in Attica with the aim of teaching it effectively. The curriculum in Greece aims at the students’ acquisition of a theoretical knowledge of chemistry while in Cyprus at the development of the students’ skills in the lab. The research was carried out in public schools in the school year 2003-04. The participants were 1394 students of 49 classes of Attica, 225 students of 15 classes of Cyprus and 60 teachers of science of the schools of Attica. The development of the questionnaire for the classroom environment was based on available learning environment questionnaires. The questionnaires on the students’ enjoyment in the chemistry lesson, the teachers’ beliefs in their capabilities, and teaching c ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/25575
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/25575
ND
25575
Εναλλακτικός τίτλος
Assessment of classroom chemistry environment and teachers’ context beliefs in Attica and Cyprus
Συγγραφέας
Γιαλλούση, Μαρία (Πατρώνυμο: Βασίλειος)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Χημικών Μηχανικών. Τομέας Χημικών Επιστημών. Εργαστήριο Γενικής Χημείας
Εξεταστική επιτροπή
Λοϊζίδου-Μαλαμή Μαρία
Παυλάτου Ευαγγελία
Ματσαγγούρας Ηλίας
Τζουγκράκη Χρύσα
Καραλιώτα Άντα
Γιαλαμάς Βασίλειος
Μουτσάτσου Αγγελική
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Χημικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Περιβάλλον τάξης; Στάσεις; Μάθημα χημείας; Δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Διακρατική στάθμιση; Πεποιθήσεις καθηγητών; Πεποιθήσεις πλαισίου εργασίας; Πεποιθήσεις προσωπικής εκπροσώπησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxxii, 336 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)