Η αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών (μ.δ.) στο ελληνικό δημοτικό σχολείο: Αξιολόγηση του θεσμού βάσει της συστημικής θεωρίας και των αρχών του Σχολείου-για-Όλους

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21031
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21031
ND
21031
Εναλλακτικός τίτλος
Learning disabilities (L.D.) intervention in the Greek primary school: System theory based evaluation on the School-for-All princeples
Συγγραφέας
Αστέρη, Θεοδώρα (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Δράκος Γεώργιος
Κολιάδης Εμμανουήλ
Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα
Τριλιανός Αθανάσιος
Βρεττός Ιωάννης
Μέλλον Ρόμπερτ
Γκίβαλος Μενέλαος
Λέξεις-κλειδιά
Μαθησιακές δυσκολίες; Παιδαγωγικός σχεδιασμός; Συστημική μεθοδολογία; Κουλτούρα μαθησιακής ενσωμάτωσης; Νόημα; Μαθησιακή δομή; Διαδικασία παιδαγωγικού σχεδιασμού; Σχολείο για Όλους
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
339 σ., παράρτημα, εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)