Η αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών (μ.δ.) στο ελληνικό δημοτικό σχολείο: Αξιολόγηση του θεσμού βάσει της συστημικής θεωρίας και των αρχών του Σχολείου-για-Όλους

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21031
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21031
ND
21031
Εναλλακτικός τίτλος
Learning disabilities (L.D.) intervention in the Greek primary school: System theory based evaluation on the School-for-All princeples
Συγγραφέας
Αστέρη, Θεοδώρα του Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Δράκος Γεώργιος
Κολιάδης Εμμανουήλ
Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα
Τριλιανός Αθανάσιος
Βρεττός Ιωάννης
Μέλλον Ρόμπερτ
Γκίβαλος Μενέλαος
Λέξεις-κλειδιά
Μαθησιακές δυσκολίες; Παιδαγωγικός σχεδιασμός; Συστημική μεθοδολογία; Κουλτούρα μαθησιακής ενσωμάτωσης; Νόημα; Μαθησιακή δομή; Διαδικασία παιδαγωγικού σχεδιασμού; Σχολείο για Όλους
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
339 σ., παράρτημα, εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)