Η ενσωμάτωση των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στο δημοτικό σχολείο

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/19755
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/19755
ND
19755
Εναλλακτικός τίτλος
Incorporation of students with learning disabilities in the primary school
Συγγραφέας
Πατσάλης, Χρήστος (Πατρώνυμο: Γ.)
Ημερομηνία
2003
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Κολιάδης Εμμανουήλ
Δράκος Γεώργιος
Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα
Βρεττός Ιωάννης
Τσιπλητάρης Αθανάσιος
Μέλλον Ρόμπερτ
Σαλβάρης Ιωάννης
Λέξεις-κλειδιά
Ενσωμάτωση; Μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες; Ομάδα αναφοράς; Κοινωνική σύγκριση; Κανονιστική λειτουργία; Διαχωρισμός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
221 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)