Διεπιστημονική προσέγγιση εννοιών της γεωμετρίας και της φυσικής: η έννοια της διάστασης
Περίληψη
Από το 1990 και μετά, σε διεθνές επίπεδο, εμφανίζεται μια τάση για διεύρυνση των προγραμμάτων σπουδών της Γεωμετρίας με την εισαγωγή σε αυτά στοιχείων της Γεωμετρίας Fractal. Στα πλαίσια αυτής της διεύρυνσης, τεχνικές (επαναληπτικές διαδικασίες) και έννοιες (διάσταση-διάσταση fractal) που στο παρελθόν απουσίαζαν από τα αναλυτικά προγράμματα ή η αναφορά σε αυτές ήταν αποσπασματική, καθίστανται απαραίτητες. Σε αυτή τη διατριβή μελετάται η δυνατότητα εισαγωγής στοιχείων της Γεωμετρίας Fractal στα Αναλυτικά Προγράμματα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας μας. Η σχετική θεωρία εξετάζεται τόσο όσον αφορά τον επιστημολογικό της χαρακτήρα, όσο και σε σχέση με τη διδακτική της προσέγγιση. Η επιστημολογική ανάλυση της Γεωμετρίας Fractal με βάση την ορολογία και μεθοδολογία του Lakatos, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η Γεωμετρία Fractal εντάσσεται στις Hμι-εμπειρικές Θεωρίες, κυρίως με βάση το ότι η ανάπτυξή της στηρίζεται στη χρήση πειραματικών μέσων όπως οι Η/Υ. Από διδακτική άποψη ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.3 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.