Αντιλήψεις, συναισθηματικές αντιδράσεις και στρατηγικές αντιμετώπισης δασκάλων αναφορικά με τους μαθητές που παρουσιάζουν συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες: μελέτη Ελλήνων δασκάλων
Περίληψη
Οι διδακτικές αποφάσεις και επιλογές των δασκάλων στην τάξη αντανακλούν τις βαθύτερες σκέψεις και τα συναισθήματά τους για τους μαθητές τους. Βασιζόμενη σε αυτή την υπόθεση, η έρευνα αυτή έχει σκοπό να προσδιορίσει τις σκέψεις και τις αντιδράσεις των δασκάλων σε σχέση με τους μαθητέςπου παρουσιάζουν συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες. Η έρευνα αυτή πραγματοποιήθηκε σε δύο στάδια: Το πρώτο στάδιο είχε σκοπό να προσδιορίσει τις συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες τν μαθητών τις οποίες οι δάσκαλοι αντιλαμβάνονται ως προβληματικές ( με την έννοια ότι δυσκολεύονται και προβληματίζονται ιδιαίτερα για την αντιμετώπισή τους) και τη συχνότητά τους στις τάξεις που δίδασκαν τη χρονιά που πραγματοποιήθηκε η έρευνα. Ένα δείγμα αποτελούμενο από 170 Έλληνες δασκάλους τυχαία επιλεγμλενους από 23 σχολεία της Αττικής (προερχόμενα από τα γεωγραφικά διαμερίσματα Αθήνας, Πειραιά, Ανατολικής και Δυτικής Αττικής), συμπλήρωσε ένα ερωτηματολόγιο συμπεριφορών σχετικα΄με τη σοβαρότητα και συχν ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (16.16 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.