Η αναγνώριση και ανάλυση επιλεγμένων παραγόντων που επηρεάζουν την ποιότητα της μάθησης σε ειδικά και γενικά σχολεία στην Ελλάδα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/11684
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/11684
ND
11684
Εναλλακτικός τίτλος
The identification and analysis of selected factors influencing the quality of learning in special schools and mainstream schools in Greece
Συγγραφέας
Μιχαηλίδου, Μαρία
Ημερομηνία
1997
Ίδρυμα
University of Wales
Εξεταστική επιτροπή
Williams Ina
Λέξεις-κλειδιά
Μάθηση; Διδασκαλία; Ειδικά σχολεία; Γενικά σχολεία
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
242 σελ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)