Η φιλοσοφία της παιδείας κατά τον Richard Stanley Peters

Περίληψη

Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν η ενδελεχής μελέτη του φιλοσοφικού στοχασμού του R. S. Peters καθώς και η διάκριση των κατευθύνσεων της φιλοσοφικής του σκέψης σε συνάρτηση πάντοτε με τη φιλοσοφική προσέγγιση των παιδευτικών ζητημάτων. Από την οπτική αυτή, αναφάνηκε η αναγκαιότητα της φιλοσοφικής θεώρησης των ζητημάτων αυτών καθώς και η ανάδειξη ως σημαίνοντος του διττού χαρακτήρα της παιδείας μέσα από τον οποίο πηγάζουν η γνώση και η ηθική, ως έννοιες καθοριστικής σημασίας και ως αναγκαίες συνιστώσες στην εκπαιδευτική και τη γενικότερη παιδευτική πράξη. […]

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The contribution of Richard Stanley Peters to the attestation of the philosophy of education as an essential element for the global study of the educational phenomenon is crucial and subversive for his time, as he achieved to show via his work the necessity of the philosophical completion in order to handle educational issues. The specificity of his thoughts, the breadth and depth of his knowledge and the original, systematic approach of the educational issues forces us to classify him among the worthy modern interpreters of the educational phenomenon. If we take a look into his life, we will discover that already from his childhood he received enough stimuli so as to be nurtured into a strong personality with an intense critical and filtering spirit. Initially his meeting with the writer, George Orwell, for example, his participation as a member of the hospital unit of the victims of the 2nd World War and also his occupation as a director at the Center of Youth at Toynbee Hall reinfor ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/17422
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17422
ND
17422
Εναλλακτικός τίτλος
The philosphy of education according to Richard Stanley Peters
Συγγραφέας
Τράπκου, Χαρούλα (Πατρώνυμο: Ν.)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Καραφύλλης Γρηγόριος
Βούρη Σοφία
Πουρνάρη Μαρία
Δελλής Ιωάννης
Πέτσιος Κων/νος
Τριαντάρη Σωτηρία
Θεοδωρίδης Αλέξανδρος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Παιδεία, Γνωσιοθεωρητική έκφανση της; Παιδεία, Ηθικοκοινωνική έκφανση της; Παιδεία, Διαδικασία αυτογνωσίας; Ελευθερία σκέψης και παιδεία; Υπερβατολογική σκέψη του Peters
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
241 σ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)