Η φυσική αγωγή και η συμβολή της στην ανάπτυξη της πολυπολιτισμικής προσέγγισης μαθητών δημοτικού σχολείου
Περίληψη
Εισαγωγή: Το ελληνικό σχολικό περιβάλλον της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης έχει μετεξελιχθεί σε ένα πολυπολιτισμικό χώρο, όπου η έντονη κινητικότητα των πληθυσμών τα τελευταία έτη, προς τη χώρα ήταν ιδιαίτερα έντονη. Αποτέλεσμα αυτής της κοινωνικό/γεωπολιτικής εξέλιξης ήταν το σύγχρονο ελληνικό δημοτικό σχολείο να χαρακτηρίζεται για την διαπολιτισμικότητά του. Ειδικότερα, το μάθημα της Φυσικής Αγωγής αποτελεί ένα εκπαιδευτικό πεδίο που επηρεάστηκε από τη μεταβολή αυτή με την ένταξη στο σχολικό περιβάλλον μαθητών με πολυπολιτισμικό προφίλ. Σκοπός: Ο κύριος σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η ανάδειξη των στάσεων και των απόψεων εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και δασκάλων που υπηρετούν σε ολιγοθέσια σχολεία αναφορικά με ζητήματα πολυπολιτισμικότητας-διαπολιτισμικότητας - πολιτιστικού πλουραλισμού (ΠΠ) και πολιτισμικής ετερότητας (ΠΕ) - και τη συμβολή του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στην ανάπτυξη της πολυπολιτισμικής προσέγγισης μαθητών του σύγχρονου Ελληνικού Δημ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Introduction: The Greek school environment of primary education has evolved into a multicultural space, where the intense mobility of the population in recent years towards the country has been particularly intense. As a result of this social/geopolitical development, the modern Greek primary school is characterized by its multiculturalism. In particular, the course of Physical Education is an educational field that was affected by this change with the inclusion in the school environment of students with a multicultural profile. Purpose: The main purpose of this thesis is to highlight the attitudes and opinions of physical education and general education teachers of primary education regarding issues of multiculturalism - cultural pluralism (CP) and cultural diversity (CD) - and the contribution of the Physical Education course in the development of the multicultural approach of students at modern Greek Primary School. Method: A double survey, overview and observation, was carried out ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα
(μέχρι και: 7/2025)
|
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.