Συνεργασία και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής μέσα σε διαδικτυακές επαγγελματικές κοινότητες μάθησης

Περίληψη

Η παρούσα μελέτη αφορά στην οικοδόμηση και διερεύνηση της συνεργασίας και της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής μέσα σε μια διαδικτυακή επαγγελματική κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτής διερευνάται η συνεργασία ως συμμετοχή σε δραστηριότητες λύσης προβλημάτων συνεργασίας των εκπαιδευτικών και συμπεριληπτικής εκπαίδευσης των μαθητών/ριών με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό πρωτοβάθμιο σχολείο. Πιο συγκεκριμένα, διερευνάται ο βαθμός συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην κοινότητα, οι επιδράσεις των δημογραφικών και ατομικών, επαγγελματικών στοιχείων, καθώς και των δυσκολιών συμμετοχής σ’ αυτόν και οι επιδράσεις του βαθμού συμμετοχής στα ατομικά οφέλη και στην αίσθηση της κοινότητας στα μέλη. Επίσης, διερευνώνται οι λόγοι για τους οποίους οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στην κοινότητα, τα ατομικά οφέλη και η αίσθηση της κοινότητας που ανέπτυξαν από τη συμμετοχή τους, καθώς και οι διαφορές μεταξύ των δύο επαγγελματικών ομάδων ειδικής και γενικής αγωγ ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/38455
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/38455
ND
38455
Εναλλακτικός τίτλος
Collaboration and proffessional development of special and general education teachers through online professional learning communities
Συγγραφέας
Ευφραιμίδου, Σοφία (Πατρώνυμο: Ευάγγελος)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών . Τμήμα Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Καραγιαννίδης Χαράλαμπος
Παντελιάδου Σουζάνα
Σολομωνίδου Χριστίνα
Κόλλιας Βασίλης
Νικολαραϊζη Μάγδα
Δημητριάδης Σταύρος
Πολίτης Παναγιώτης
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Συνεργασία εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής; Διαδικτυακές κοινότητες μάθησης; Συμπεριληπτική εκπαίδευση; Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών; Συνεργασία μέσω διαδικτύου; Μάθηση βασισμένη στο πρόβλημα; Μάθηση βασισμένη σε μελέτες περιπτώσεων; Υποστηριζόμενη από υπολογιστή συνεργατική μάθηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
535 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)