Επίδραση παρεμβατικού προγράμματος ψυχοκινητικής αγωγής στην κοινωνική, σχολική, συναισθηματική επάρκεια και στα προβλήματα συμπεριφοράς αγοριών και κοριτσιών ηλικίας 4-5 ετών
Περίληψη
Σκοπός της έρευνας ήταν να εξεταστεί η επίδραση ενός παρεμβατικού προγράμματος Ψυχοκινητικής Αγωγής (ΨΑ) με διάρκεια 8 μήνες στην κοινωνική επάρκεια, σχολική επάρκεια, συναισθηματική επάρκεια και στα προβλήματα συμπεριφοράς αγοριών και κοριτσιών ηλικίας 4-5 ετών. Στην έρευνα συμμετείχαν 58 παιδιά προσχολικής ηλικίας χωρίς να έχουν διαγνωσθεί με κάποιο νευρολογικό, αισθητηριακό ή κινητικό πρόβλημα, όπου προέρχονταν από δύο Νηπιαγωγεία του Δήμου Ιωαννίνων. Στην Πειραματική Ομάδα (ΠΟ) συμμετείχαν είκοσι εννιά (29) παιδιά από το πρώτο Νηπιαγωγείο και πήραν μέρος στο παρεμβατικό πρόγραμμα ΨΑ, ενώ η Ομάδα Ελέγχου (ΟΕ) αποτελούνταν από είκοσι εννιά (29) του δεύτερου Νηπιαγωγείου, τα οποία ακολούθησαν το τυπικό πρόγραμμα. Η κοινωνική επάρκεια, η σχολική επάρκεια, η συναισθηματική επάρκεια και τα προβλήματα συμπεριφοράς αξιολογήθηκαν πριν και μετά το παρεμβατικό πρόγραμμα ΨΑ, με τo ερωτηματολόγιο Τεστ Ψυχοκοινωνικής Προσαρμογής (Χατζηχρήστου, Πολυχρόνη, Μπεζεβέγκης, & Μυλωνάς, 2008) που περιλαμ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The study aimed to examine the effect of an interventional Psychomotor Education (PE) program lasting 8 months on the social competence, school competence, emotional competence, and behavioral problems of boys and girls aged 4-5 years. 58 preschool children without a diagnosis of neurological, sensory, or motor problems participated in the study, coming from two kindergartens in the Municipality of Ioannina. The Experimental Group (EG) consisted of twenty-nine (29) children from the first Kindergarten who participated in the intervention program of PΕ, while the Control Group (CG) consisted of twenty-nine (29) children from the second Kindergarten who followed the standard program. Social competence, school competence, emotional competence and behavioral problems were assessed before and after the interventional PE program, using the Psychosocial Adjustment Test questionnaire (Chatzichristou, Polychronis, Bezevegis, & Mylonas, 2008) which includes 113 questions, while motor competence ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (4.87 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.