Το σχολικό σύστημα ως προστατευτικός παράγοντας στην πρόληψη για τη χρήση ψυχοδραστικών ουσιών και εξαρτητικών συμπεριφορών: εφαρμογή και αξιολόγηση προγράμματος ψυχοκοινωνικής υποστήριξης μαθητών δημοτικού αξιοποιώντας την τέχνη

Περίληψη

Οι εξαρτητικές συμπεριφορές, είτε πρόκειται για εξάρτηση από ψυχοδραστικές ουσίες, είτε για συμπεριφορικές εξαρτήσεις όπως η εξάρτηση από το διαδίκτυο, έχουν έντονο αντίκτυπο στην ψυχική και σωματική υγεία των ατόμων. Η πρόληψη των εξαρτήσεων αποτελεί προτεραιότητα για την κοινωνία, και οι δεξιότητες ζωής και η ψυχική ανθεκτικότητα αναδεικνύονται ως κρίσιμοι παράγοντες στην επίτευξη αυτού του στόχου. Η ενσωμάτωση της τέχνης στα προγράμματα πρόληψης μπορεί να αποτελέσει μια αποτελεσματική στρατηγική για την προώθηση της συνολικής ευημερίας των ατόμων. To σχολικό σύστημα αποτελεί έναν ισχυρό παράγοντα στην πρόληψη για την εκδήλωση χρήσης ψυχοδραστικών ουσιών και άλλων εξαρτητικών συμπεριφορών. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο η εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων πρόληψης μέσα στο σχολείο, ενισχύουν το βαθμό των Δεξιοτήτων Ζωής και της Ψυχικής Ανθεκτικότητας, και αξιοποιώντας δημιουργικά εργαλεία όπως η τέχνη, μπορούν να αυξήσουν την αποτελεσματικότητά τους και την επίτευξη του τελικού στόχου της πρ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Addictive behaviours, whether they are addictions to psychoactive substances or behavioral addictions such as internet addiction, have a strong impact on people's mental and physical health. The prevention of addictions is a priority for society, and life skills and mental resilience are emerging as critical factors in achieving this goal. Integrating the arts into prevention programmes can be an effective strategy for promoting the overall well-being of individuals. The school system is a powerful factor in preventing the onset of psychoactive substance use and other addictive behaviors. In this context, the implementation of innovative prevention programmes within the school, enhancing the degree of Life Skills and Mental Resilience, and utilizing creative tools such as art, can increase their effectiveness and the achievement of the ultimate goal of prevention. School system is a strong factor in the prevention of the use of psychoactive substances and other addictive behaviors. Αim ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56031
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56031
ND
56031
Εναλλακτικός τίτλος
The school system as a protective factor in the prevention of psychoactive substance use and addictive behaviours: implementation and evaluation of a psychosocial support programme for primary school students using art
Συγγραφέας
Παππά, Ελευθερία (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας
Εξεταστική επιτροπή
Δρίτσας Ιωάννης
Βασιλόπουλος Στέφανος
Δημάκος Ιωάννης
Τσιμπουκλή Άννα
Παπαδακάκη Μαρία
Καραλής Αθανάσιος
Ιωακειμίδης Βασίλειος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Πρόληψη εξαρτητικών συμπεριφορών; Εκπαίδευση; Τέχνη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)