Ανάπτυξη και διδασκαλία προγραμμάτων αγωγής υγείας μέσω νέων τεχνολογιών: διατροφή, κάπνισμα, αλκοόλ, ντόπινγκ και βίαιη συμπεριφορά
Περίληψη
Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να αναπτυχθούν, να εφαρμοστούν και να αξιολογηθούν πέντε προγράμματα εκπαιδευτικής παρέμβασης βασισμένα στη θεωρία, τα οποία στοχεύουν στην πρόληψη της ανθυγιεινής διατροφής, της χρήσης ντόπινγκ, της κατανάλωσης αλκοόλ, του καπνίσματος και του εκφοβισμού μεταξύ Ελλήνων μαθητών δημοτικού και γυμνασίου. Για να επιτευχθεί αυτό, πραγματοποιήθηκαν πέντε ξεχωριστές ερευνητικές μελέτες. Οι τέσσερις αρχικές παρεμβάσεις αναπτύχθηκαν μέσω μιας διαδικτυακής πλατφόρμας και επιβλέπονταν από καθηγητές φυσικής αγωγής, ενώ η τελευταία παρέμβαση, που αφορούσε τη συμπεριφορά εκφοβισμού, διαμορφώθηκε, εφαρμόστηκε και αξιολογήθηκε από τον ερευνητή.
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The aim of the present study was to develop, implement, and evaluate five theory-based educational intervention programs targeting to prevent unhealthy diet, doping use, alcohol consumption, smoking, and bullying among Greek elementary and secondary students. To accomplish this, five distinct research studies were conducted. The initial four interventions were deployed via an online platform and supervised by physical education instructors, while the final intervention, addressing bullying behavior, was formulated, implemented, and assessed by the researcher.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.37 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.