Εξόρυξη πρόθεσης και συναισθήματος από τον παγκόσμιο ιστό για επιχειρηματική ευφυΐα

Περίληψη

Ο Παγκόσμιος Ιστός έχει γίνει αναμφισβήτητα αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητα μας, ενώ οι ιστότοποι, οι μηχανές αναζήτησης και οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ο πιο απλός τρόπος απόκτησης πληροφοριών. Συγκεκριμένα, είναι συχνό φαινόμενο να καταφεύγουν οι άνθρωποι σε κοινωνικές πλατφόρμες για να εκφράσουν τα συναισθήματα και τις απόψεις τους, που συνήθως σχετίζονται με διαφορετικά θέματα της επικαιρότητας ή με προσωπικά ζητήματα. Αυτή η συμπεριφορά των χρηστών δημιουργεί τεράστιες ποσότητες μη επεξεργασμένων πληροφοριών που με τον σωστό χειρισμό μπορεί να αποφέρουν σημαντικές πληροφορίες σε ένα σύνολο ερευνητικών ζητημάτων. Στο πλαίσιο που περιγράφηκε παραπάνω, και συγκεκριμένα σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Twitter και το Meta, διαπιστώθηκε ότι ένα ποσοστό του δημοσιευμένου περιεχομένου σχετίζεται με προϊόντα και υπηρεσίες της αγοράς. Ως εκ τούτου, οι τεράστιες ποσότητες δημοσίως διαθέσιμων πληροφοριών που μπορούν να σχετίζονται με ένα συγκεκριμένο προϊόν ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Websites, search engines, and social media platforms are the simplest way to get information. People use social media to share their feelings and opinions about topical subjects or personal difficulties. This user behaviour provides large volumes of original unprocessed data that, with the proper manipulation, might yield substantial research discoveries. A portion of the content shared on social media is connected to the products and services available on the market. Large amounts of publicly available information on a product or service provide an essential quantity of data that businesses and other types of organisations can use. In recent years, much effort has been placed into managing these data to derive relevant insights for enterprises. The essential tools are Business Intelligence (BI) systems to quickly process, analyse, and visualise data. The purpose of BI systems is to facilitate the decision-making process inside an organisation. As a tool for making decisions, BI system ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51933
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51933
ND
51933
Εναλλακτικός τίτλος
Intention and sentiment mining on the web for business intelligence
Συγγραφέας
Συμεωνίδης, Συμεών (Πατρώνυμο: Δαυίδ)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Λογισμικού και Ανάπτυξης Εφαρμογών
Εξεταστική επιτροπή
Αραμπατζής Αυγερινός
Πετράκης Ευριπίδης
Εφραιμίδης Παύλος
Τσαουσίδης Βασίλειος
Πρατικάκης Ιωάννης
Κίτσιος Φώτιος
Κατσίρη Ελευθερία
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ ➨ Τεχνολογία μέσων
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ ➨ Υπολογιστές, Υλικό (hardware) και Αρχιτεκτονική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Επιστήμη λήψης αποφάσεων
Λέξεις-κλειδιά
Εξόρυξη Άποψης; Ανάλυση συναισθήματος; Εξόρυξη Προθέσης; Επιχειρηματική ευφυΐα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)