Περίληψη
Στόχος της διατριβής «Ρύθμιση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαχείρισης στο δημόσιο τομέα – νηπιαγωγείο/σχολείο: οι επιπτώσεις των οικονομικών, χρηματοπιστωτικών, θεσμικών και νομικών παραγόντων» είναι η εστίαση στους τρόπους αξιολόγησης και ρύθμισης της ποιότητας του εκπαιδευτικού μάνατζμεντ. Αυτό το ζήτημα έχει μεγάλη σημασία για τη μελλοντική ανάπτυξη των ατόμων. Η διατριβή αυτή αποτελείται από δύο μέρη: Θεωρητικό και πρακτικό.Στο θεωρητικό μέρος, όσον αφορά τη νομοθεσία, σκοπός της κυβερνητικής παρέμβασης είναι α) η αντιμετώπιση πιθανών συνεπειών που υπερβαίνουν τα άμεσα εμπλεκόμενα μέρη, σε περιπτώσεις στις οποίες το ιδιωτικό κέρδος δεν αποτελεί καλό μέτρο κοινωνικού αντίκτυπου και β) η προώθηση καινοτομιών που ενισχύουν την ευημερία. Οι καλά σχεδιασμένες νομοθεσίες θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη α) τις ασυμμετρίες των πληροφοριών, δεδομένου ότι η ρυθμιστική αρχή βρίσκεται συχνά σε πληροφοριακό μειονέκτημα σε σχέση με τον ρυθμιζόμενο, β) τον ηθικό κίνδυνο, δεδομένου ότι υπάρχουν σ ...
Στόχος της διατριβής «Ρύθμιση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαχείρισης στο δημόσιο τομέα – νηπιαγωγείο/σχολείο: οι επιπτώσεις των οικονομικών, χρηματοπιστωτικών, θεσμικών και νομικών παραγόντων» είναι η εστίαση στους τρόπους αξιολόγησης και ρύθμισης της ποιότητας του εκπαιδευτικού μάνατζμεντ. Αυτό το ζήτημα έχει μεγάλη σημασία για τη μελλοντική ανάπτυξη των ατόμων. Η διατριβή αυτή αποτελείται από δύο μέρη: Θεωρητικό και πρακτικό.Στο θεωρητικό μέρος, όσον αφορά τη νομοθεσία, σκοπός της κυβερνητικής παρέμβασης είναι α) η αντιμετώπιση πιθανών συνεπειών που υπερβαίνουν τα άμεσα εμπλεκόμενα μέρη, σε περιπτώσεις στις οποίες το ιδιωτικό κέρδος δεν αποτελεί καλό μέτρο κοινωνικού αντίκτυπου και β) η προώθηση καινοτομιών που ενισχύουν την ευημερία. Οι καλά σχεδιασμένες νομοθεσίες θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη α) τις ασυμμετρίες των πληροφοριών, δεδομένου ότι η ρυθμιστική αρχή βρίσκεται συχνά σε πληροφοριακό μειονέκτημα σε σχέση με τον ρυθμιζόμενο, β) τον ηθικό κίνδυνο, δεδομένου ότι υπάρχουν συχνά προβλήματα στη διασφάλιση καθώς η συμπεριφορά μιας ρυθμιστικής αρχής συνάδει με την ανθρώπινη αδυναμία κοινωνικής πρόνοιας γ) ότι τα λάθη είναι αναπόφευκτα και πρέπει να ελαχιστοποιήσουμε το κόστος πιθανών λαθών. Ως αποτέλεσμα, πολλές καλοπροαίρετες παρεμβάσεις πολιτικής μπορούν να αποτύχουν ή να επιτύχουν λόγω του τρόπου με τον οποίο ερμηνεύονται από τη στοχοθετημένη ομάδα. Οι οικονομίες με καλά σχεδιασμένους κανονισμούς μπορούν να αποδώσουν πολύ καλύτερα από εκείνες με ανεπαρκή ρύθμιση.Η Διοίκηση Ολική Ποιότητας (TQM) είναι ένα συστηματικό πρόγραμμα που (α) υποδεικνύει όλους τους εμπλεκόμενους στην επιχείρηση της συνεχούς βελτίωσης, (β) παρέχει μια σύνδεση μεταξύ των αποτελεσμάτων και της διαδικασίας με την οποία επιτυγχάνονται τα αποτελέσματα και (γ) απαιτεί την πλήρη αλλαγή της οργάνωσης/επιχείρησης: το προσωπικό χρειάζεται ένα κατάλληλο περιβάλλον για να εργαστεί: τα εργαλεία/μέσα που χρησιμοποιούνται, το σύστημα και οι διαδικασίες και το περιβάλλον που περιβάλλει το προσωπικό έχει βαθιά επίδραση στην ικανότητά του να κάνει σωστά και αποτελεσματικά τη δουλειά του. Επίσης, η ενθάρρυνση και η αναγνώριση της επιτυχίας και της επίτευξης των εργαζομένων επιτυγχάνονται από ηγέτες που μπορούν να εκτιμήσουν το επίτευγμά τους και να τους προπονήσουν σε μεγαλύτερη επιτυχία, ο οργανισμός θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών του αλλά και να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες και τις απαιτήσεις αυτών. Η ποιότητα είναι αυτό που θέλει ο πελάτης και όχι αυτό που αποφασίζει το ίδρυμα ότι είναι το καλύτερο για αυτόν.Στο πλαίσιο της εκπαίδευσης, η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας είναι η συνεχής βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας με στόχο την ενθάρρυνση των μαθητών ώστε να γίνουν κριτικοί και δημιουργικοί στοχαστές σε έναν ταχέως μεταβαλλόμενο τεχνολογικό κόσμο. Η εκπαίδευση είναι ο εξοπλισμός της γνώσης, των δεξιοτήτων, των αξιών, των πεποιθήσεων, των συνηθειών και των στάσεων με μαθησιακές εμπειρίες. Το εκπαιδευτικό σύστημα αποτελείται από αιρετούς εκπροσώπους, διευθυντές, διδακτικό προσωπικό, μη διδακτικό προσωπικό, διοικητικό προσωπικό και άλλους επαγγελματίες της εκπαίδευσης που συνεργάζονται για να εμπλουτίσουν και να ενισχύσουν την εκπαιδευτική διαδικασία.Τα επίπεδα εφαρμογής της διοίκησης ποιότητας είναι: (α) η διαδικασία διαχείρισης ενός σχολείου, συμπεριλαμβανομένου του στρατηγικού σχεδιασμού, της πρόσληψης και της ανάπτυξης του προσωπικού, η ανάπτυξη πόρων και η ευθυγράμμιση των διδασκαλιών, του τρόπου διδασκαλίας και του τρόπου αξιολόγησης αυτού και (β) της ποιότητας διδασκαλίας στους μαθητές. Οι μαθητές αναγνωρίζονται τόσο ως πελάτες όσο και ως εργαζόμενοι στο εκπαιδευτικό σύστημα. Οι διαχειριστές πρέπει να εμπλέξουν τους μαθητές στη δική τους εκπαίδευση εκπαιδεύοντάς τους για να αξιολογήσουν τη μαθησιακή διαδικασία και να αναλάβουν την ευθύνη για τη μάθησή τους.Πελάτες είναι οι γονείς των μαθητών, οι οποίοι είναι οι σημαντικότεροι πελάτες, οι ίδιοι οι φοιτητές, που είναι οι κύριοι πελάτες και καταναλωτές (δεν θα είναι δυνατή η διεκδίκηση της επίτευξης της συνολικής ποιότητας χωρίς να καλύπτονται οι ατομικές ανάγκες) και τέλος όλοι όσοι εργάζονται σε σχολείο, κολέγιο ή πανεπιστήμιο είναι τόσο προμηθευτής υπηρεσιών όσο και πελάτες (Εσωτερικοί πελάτες).Ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα που ακολουθεί τη συνολική ποιοτική διαδρομή πρέπει να λαμβάνει σοβαρά υπόψη το ζήτημα των μορφών μάθησης και πρέπει να έχει στρατηγικές εξατομίκευσης και διαφοροποίησης στη μάθηση. Θα πρέπει να έχει την υποχρέωση να ευαισθητοποιήσει τους εκπαιδευόμενους σχετικά με την ποικιλία των μεθόδων μάθησης που έχουν στη διάθεσή τους για να δώσουν στους μαθητές ευκαιρίες να δοκιμάσουν μάθηση σε διάφορα διαφορετικά στυλ.Η διαδικασία αξιολόγησης αποτελεί σημαντικό στοιχείο οποιασδήποτε διαδικασίας διασφάλισης ποιότητας. Θα πρέπει να είναι συνεχής κατά τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και όχι μόνο να αφήνεται μέχρι το τέλος του προγράμματος σπουδών. Οι εκπαιδευόμενοι θα πρέπει να συμμετέχουν στη διαδικασία αξιολόγησης και να αξιολογούνται κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας. Το μάνατζμεντ της εκπαιδευτικής διαχείρισης είναι ένα έργο πολλαπλών διαστάσεων που απαιτεί πολλές δεξιότητες και υψηλή εμπειρογνωμοσύνη για την επίτευξη ικανοποιητικού αποτελέσματος.Σε όλα τα επίπεδα της εκπαιδευτικής διαδικασίας απαιτείται διαχείριση. Η διοίκηση/το μάνατζμεντ περιλαμβάνει το σχεδιασμό, την οργάνωση, την εφαρμογή, την αναθεώρηση, την αξιολόγηση και την ενσωμάτωση.Στο εμπειρικό κομμάτι, στόχος της έρευνάς μας είναι η δημιουργία ενός πειραματικού προγράμματος αξιολόγησης και ρύθμισης της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας της εκπαιδευτικής διαχείρισης/μάνατζμεντ στο νηπιαγωγείο και το σχολείο.Τα καθήκοντα που είχαμε μπροστά μας ήταν (α) να διερευνήσουμε τα θεωρητικά βασικά στοιχεία της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαχείρισης στο δημόσιο τομέα – νηπιαγωγείο και σχολείο, (β) να μελετήσουμε τις θεωρητικές προσεγγίσεις και τις ορθές πρακτικές που σχετίζονται με αυτό το θέμα, (γ) να διεξαγάγουμε έρευνα (πειραματικό πρόγραμμα) για εναλλακτική λύση στην ποιοτική ρύθμιση της εκπαιδευτικής διαχείρισης στο δημόσιο τομέα – νηπιαγωγείο και σχολείο, δ) να αξιολογήσουμε τους τρόπους λειτουργίας του πειραματικού μου προγράμματος και ε) να αποδείξουμε την αποτελεσματικότητα του εφαρμοσμένου πειραματικού προγράμματος.Επιπλέον, υποθέσαμε ότι μια εναλλακτική λύση στους τυποποιημένους και ενοποιημένους κανονισμούς ποιότητας της εκπαιδευτικής διαχείρισης στο νηπιαγωγείο και το σχολείο θα αυξήσει την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαχείρισης στο δημόσιο τομέα – νηπιαγωγείο/σχολείο. Η διάρκεια του πειράματος ήταν ένα σχολικό έτος – Σεπτέμβριος 2018 – Μάιος 2019. Συμμετείχαν δύο σχολεία στις ερευνητικές μας εξετάσεις: (α) 1 πειραματικό νηπιαγωγείο (9 συμμετέχοντες – 2 άτομα διοικητικό προσωπικό και 7 δάσκαλοι, εκ των οποίων ένας υποστηρικτικός λογοθεραπευτής- όλες γυναίκες) και (β) 1 πειραματικό σχολείο (21 συμμετέχοντες – 2άτομα διοικητικό προσωπικό και 19 δάσκαλοι, εκ των οποίων ένας υποστηρικτικός ψυχολόγος εκπαιδευτικός- 4 άνδρες και 17 γυναίκες).Όσον αφορά τις μεθόδους στατιστικής επεξεργασίας δεδομένων, για τους υπολογισμούς των αποτελεσμάτων, εφαρμόσαμε τα στατιστικά πακέτα: ONE-WAY ANOVA, Chi-square, t-test, μέτρηση Kappa και δοκιμές Kruskal-Wallis.Συμμετέχοντες στην έρευνα ήταν 46 γονείς παιδιών σε νηπιαγωγεία και μαθητές σχολείων που μας παρείχαν πολύτιμες πληροφορίες για την τρέχουσα κατάσταση και τις ανάγκες στο εκπαιδευτικό μάνατζμεντ και την Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στην εκπαίδευση σε νηπιαγωγεία και σχολεία της νεότερης Ελλάδας και 28 ειδικούς στην εκπαίδευση.Όσον αφορά τις ερευνητικές μεθόδους, εφαρμόσαμε την παρατήρηση και στη συνέχεια το προκαταρκτικό ερωτηματολόγιο για τους γονείς ως άμεσους χρήστες των εκπαιδευτικών υπηρεσιών που παρέχονται και από τα δύο εκπαιδευτικά ιδρύματα: νηπιαγωγεία και σχολεία. Στη συνέχεια, χρησιμοποιήσαμε το λεγόμενο παιδαγωγικό πείραμα και δοκιμάσαμε το «Πειραματικό μας πρόγραμμα». Τέλος, εφαρμόσαμε την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του «Πειραματικού προγράμματος αξιολόγησης και ρύθμισης της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαχείρισης/μάνατζμεντ στο νηπιαγωγείο και το σχολείο» πριν και μετά την εφαρμογή του για περίοδο ενός σχολικού έτους.Το Πειραματικό πρόγραμμα βασίστηκε, σχεδιάστηκε και διαρθρώθηκε πάνω σε διάφορες σημαντικές αρχές, δηλαδή: (α) κατάλληλο τόσο για το νηπιαγωγείο όσο και για το σχολικό επίπεδο εκπαίδευσης: Ισχύει για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, τις συνθήκες και την κατάσταση που επικρατούν, (β) διαθέσιμο για διευθυντές και εκπαιδευτικούς: εύκολο να εφαρμοστεί σε πραγματικές συνθήκες σε εκπαιδευτικά ιδρύματα, (γ) παροχή γρήγορης ανατροφοδότησης σχετικά με την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαχείρισης στο ίδρυμα, δ) παροχή αντικειμενικής αξιολόγησης της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαχείρισης στο ίδρυμα. Ο διευθυντής και οι δάσκαλοι τόσο του νηπιαγωγείου όσο και του σχολείου κατά τη διάρκεια του πειραματικού προγράμματος έπρεπε να εκτελέσουν τα διάφορα καθήκοντά τους που είναι τριών ειδών: α) Διοικητικά καθήκοντα: Σύσταση επιτροπών, συμμετοχή και προεδρία συνεδριάσεων, παρακολούθηση φακέλων και ταχυδρομείου, οργάνωση εργασιών, σύνταξη εκθέσεων, επίβλεψη προσωπικού και διαχείριση θεμάτων προσωπικού, διαχείριση μαθητικών θεμάτων, συμπεριλαμβανομένης της διοργάνωσης εξετάσεων και της επιβολής κανόνων και κανονισμών, διαχείριση ανθρώπινων, οικονομικών, υλικών και υποδομών κ.λπ., β) παιδαγωγικά καθήκοντα: Έλεγχος της εφαρμογής του προγράμματος σπουδών, σχεδιασμός, οργάνωση και παρακολούθηση της διδασκαλίας και της μάθησης και άλλες εκπαιδευτικές δραστηριότητες, διαχείριση των πόρων μάθησης και διασφάλιση της ποιότητας της εκπαίδευσης που παρέχεται στο σχολείο και (γ) Κοινωνικοπολιτιστική: Προώθηση των προτύπων υγείας, ενίσχυση του σχολικού περιβάλλοντος, προώθηση του πολιτισμού και των κοινωνικών αξιών στο σχολείο, ανάπτυξη συνεργασίας με την κοινότητα κ.λπ.Στο στάδιο της Προκαταρκτικής Αξιολόγησης παρατηρήθηκαν ορισμένα κενά στην ποιότητα της εκπαιδευτικού μάνατζμεντ τόσο στα νηπιαγωγεία όσο και στα σχολεία ως μέρος του δημόσιου τομέα στην Ελλάδα. Ανάλυση δεδομένων από την έρευνα ποιότητας της εκπαίδευσης σχετικά με την ασφάλεια, την οικοδόμηση, τα ακαδημαϊκά επιτεύγματα, τη συμμετοχή, την πρόσβαση, την πειθαρχία, τις εξωσχολικές δραστηριότητες, την ανατροφοδότηση από τους εκπαιδευτικούς, τις ανάγκες των παιδιών, την ευθύνη του παιδιού, την ποιότητα της εκπαίδευσης και την εκπαιδευτική υποστήριξη στο σπίτι. Τα δεδομένα αναλύθηκαν τόσο συνοπτικά όσο και σε σύγκριση με την αξιολόγηση του επιπέδου εισόδου (EntrLA) στην αξιολόγηση του επιπέδου εξόδου (ExitLA) των αποτελεσμάτων που έχουμε καταγράψει. Τα διαγράμματα στη διατριβή δείχνουν τη σύγκριση των αποτελεσμάτων που πήραμε.Κάθε εκπαιδευτικό ίδρυμα είχε τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία του. Αλλά η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας είναι ένα σχέδιο, μια συστηματική προσέγγιση για τη διασφάλιση της ποιότητας και της συνεχούς βελτίωσης σε πολλούς τομείς: ολόκληρο το εκπαιδευτικό ίδρυμα, χρήση υλικού, σύνθεση του σώματος του εκπαιδευτικού ιδρύματος, ήθος του σχολείου, διαφορετικά είδη μάθησης, επικοινωνία (μεταξύ παιδιών, μεταξύ εκπαιδευτικών και μεταξύ των δύο), πρόγραμμα σπουδών, αξιολόγηση, σχέσεις, εκπαιδευτικό ίδρυμα και κοινότητα, μάνατζμεντ κ.λ.π.Αφού υλοποιήσαμε το ερευνητικό και πειραματικό μας πρόγραμμα, είμαστε σε θέση να δηλώσουμε ότι καταφέραμε να επιτύχουμε τον ερευνητικό μας στόχο, δηλαδή: καθιερώσαμε με επιτυχία ένα πειραματικό πρόγραμμα αξιολόγησης και ρύθμισης της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαχείρισης/μάνατζμεντ στο νηπιαγωγείο και το σχολείο στις εκπαιδευτικές συνθήκες του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Πραγματοποιήσαμε τα ερευνητικά μας καθήκοντα. Η ερευνητική μας υπόθεση επιβεβαιώθηκε: Αποδείξαμε ότι μια εναλλακτική λύση στους τυποποιημένους και ενοποιημένους κανονισμούς ποιότητας του εκπαιδευτικού μάνατζμεντ στο νηπιαγωγείο και το σχολείο αυξάνει την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαχείρισης στο δημόσιο τομέα – νηπιαγωγείο/σχολείο.Το πείραμα που πραγματοποιήσαμε παρήγαγε αντιπροσωπευτικά και έγκυρα αποτελέσματα που μπορούν να χρησιμεύσουν ως βάση για άλλους ερευνητές για περαιτέρω διερεύνηση αυτού του ζητήματος.Καταλήγοντας, είναι ξεκάθαρο ότι η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στην εκπαίδευση είναι ένα από τα θεμελιώδη δομικά στοιχεία της οικονομικής ανάπτυξης.
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The aim of the thesis “Regulation of the quality of educational management in the public sector – kindergarten/school: the effects of economic, financial, institutional and legal factors” is to focus on the ways of assessing and regulating of the quality of educational management. This issue is of great importance for the future individuals to come and develop. This thesis consists of two parts: Theoretical and practical.In the theoretical part, regarding to the regulation, the purpose of government intervention is to (a) address potential consequences that go beyond the parties directly involved, in situations in which private profit is not a good measure of social impact and (b) advance welfare-enhancing innovations. Well-designed regulations should consider (a) asymmetries of information, since the regulator is often at an informational disadvantage relative to the regulated, (b) moral hazard, since there are often problems in ensuring that a regulator’s behavior is consistent with ...
The aim of the thesis “Regulation of the quality of educational management in the public sector – kindergarten/school: the effects of economic, financial, institutional and legal factors” is to focus on the ways of assessing and regulating of the quality of educational management. This issue is of great importance for the future individuals to come and develop. This thesis consists of two parts: Theoretical and practical.In the theoretical part, regarding to the regulation, the purpose of government intervention is to (a) address potential consequences that go beyond the parties directly involved, in situations in which private profit is not a good measure of social impact and (b) advance welfare-enhancing innovations. Well-designed regulations should consider (a) asymmetries of information, since the regulator is often at an informational disadvantage relative to the regulated, (b) moral hazard, since there are often problems in ensuring that a regulator’s behavior is consistent with social welfare (c) human fallibility, since mistakes are inevitable, and we need to minimize the costs of such mistakes. As a result, many well-intentioned policy interventions can fail, or succeed, because of the way in which they are construed by the targeted group. Economies with well-designed regulations can perform far better than those with inadequate regulation.Total quality management (TQM) is a systematic program that (a) indicates everyone and everything in the organization is involved in the enterprise of continuous improvement, (b) provides a connection between outcomes and the process by which outcomes are achieved and (c) requires the change entirely for organization: staff needs a suitable environment in which to work: the tools of trade, system and procedures should aid them in doing their jobs, the environment that surrounds staff has a profound effect on their ability to do their job properly and effectively. Also, encouragement and recognition of success and achievement should be deserved from leaders who can appreciate their achievement and coach them to greater success, organization should meet the needs and wants of its customers and match to the expectation and requirement of customers and clients. Quality is what the customer wants and not what the institution decides is best for him.In the context of education, the ΑΙΜ is the continually improving the quality of instruction to encourage students to become critical and creative thinkers in a fast‐changing technological world. Education is the equipping of knowledge, skills, values, beliefs, habits, and attitudes with learning experiences. The education system consists of political heads, principals, teaching staff, non-teaching staff, administrative personnel and other educational professionals working together to enrich and enhance.The levels of application of quality management are: (α) the management process of a school including strategic planning, recruiting and staff development, deploying resources, and alignment of what is taught, how it is taught, and how it is assessed, and (b) teaching quality to students. Students are recognized as both customer and workers in the educational system. Administrators need to involve students in their own education by training them to evaluate the learning process and accept responsibility for their learning. Customers are the parents of the students, who are the most important customers, the students themselves, who are the primary customers and consumers (it will not be possible to claim achievement of total quality without meeting individual needs) and finally everyone working in a school, college or university is both a supplier of service and a customer of others (Internal customers). An educational institution that takes the total quality route must take seriously the issue of learning styles and needs to have strategies for individualization and differentiation in learning. It should have an obligation to make learners aware of the variety of learning methods available to them to give learners opportunities to sample learning in a variety of different styles.Evaluation process is an important element of any quality assurance process. It should be a continuous through entire TQM process and not just left until the end of the program of study. Learners should be involved in evaluation process and evaluate themselves during learning process. Regulation of the quality of educational management is a multiple dimension task that requires many skills and high expertise to achieve satisfying outcome.At all levels of the educational ecosystem, management is required; management involves the planning, organizing, implementation, review, evaluation, and integration of an institution. In the empirical part, the aim of our research is the Establishment of an experimental program for assessing and regulating the quality of educational management in kindergarten and school.The tasks ahead of us were (a) to explore the theoretical basics of the quality of educational management in the public sector – kindergarten and school, (b) to study the theoretical approaches and good practices related to this topic, (c) to conduct a research (experimental program) for alternative in quality regulation of educational management in the public sector – kindergarten and school, (d) to assess the ways my experimental program functions and (e) to prove the effectiveness of the applied experimental program.About the Hypothesis, it was supposed that an alternative to the standard and unified regulations of quality of educational management in kindergarten and school would increase the quality of educational management in the public sector – kindergarten/school. The duration of experiment was one school year – September 2018 – May 2019. There were two schools which participate in our research testing: (a) 1 experimental kindergarten (9 participants – 2 management staff and 7 teacher, support teacher speech therapist- all women) and (b) 1 experimental school (21 participants - 2 management staff and 19 teacher, support teacher psychologist- 4 men and 17 women).Regarding the methods for statistical processing of data: For the calculations of results, we applied the statistical packages: ONE-WAY ANOVA, Chi-square, t-test, Kappa measurement and Kruskal-Wallis tests.Research participants were 46 parents of children in kindergartens and students at schools who provided us with valuable information about the current state and needs in educational management and its quality in kindergartens and schools in modern Greece and 28 education specialists. In the terms of research methods, we applied Observation and then preliminary questionnaire for parents as direct users of the educational services provided by both educational institutions: kindergartens and schools. Next, we used the so-called pedagogical experiment and tested our “Experimental program for assessing and regulating the quality of educational management in kindergarten and school”. Finally, we applied assessment of the effectiveness of the “Experimental program for assessing and regulating the quality of educational management in kindergarten and school” before and after its implementation for a period of one school year The Experimental program was based, designed, and structured upon several important principles, namely: (a) suitable for both kindergarten and school level of education: Applicable for Greek educational system, conditions, and situation, (b) Available for headmasters (directors) and teachers: easy to apply in real-life conditions in educational institutions, (c) Provide fast feedback on the quality of educational management in the institution, (d) provide objective assessment on the quality of educational management in the institution. The headmaster and teachers of both kindergarten and school during Experimental program had to perform their various duties which are of three kinds: (a) Administrative duties: Setting up committees, attending and chairing meetings, attending to files and mail, organizing work, writing reports, supervising staff and administration of personnel matters, administration of student matters, including organization of examinations and enforcement of Rules and Regulations, management of human, financial, material and infrastructural resources, etc., (b) pedagogical duties: Controlling the implementation of the curriculum, planning, organizing and monitoring of teaching and learning and other educational activities, managing learning resources and ensuring the quality of the education imparted at school, and (c) Socio-cultural: Promoting health standards, enhancing school environment, promoting culture and social values at school, developing partnership with the community, etc.At the stage of Preliminary Evaluation were observed certain gaps in the quality of educational management in both kindergartens and schools as part of the public sector in Greece. Data analysis from quality of education survey about safety, building, academic achievements, participation, access, discipline, extracurricular activities, feedback from teachers, child’s needs, child’s responsibility, the quality of education and the educational support at home. Data analyzed both in summary and in comparison, of the entrance level assessment (EntrLA) to the exit level assessment (ExitLA) of the results we have registered. The charts in my thesis show the comparison of the results we obtained.Each educational institution had its strengths and weaknesses. But TQM is a plan, a systematic approach to ensure quality and continuous improvement in many sectors: whole educational institution, usage of materials, composition of the body of the educational institution, ethos of school, different kinds of learning, communication (between children, between teachers and between both), curriculum, evaluation, relationships, educational institution and the community, management ectAfter we implemented our research and experimental program, we are in position to state that we managed to achieve our research aim, namely: we successfully established an experimental program for assessing and regulating the quality of educational management in kindergarten and school in the educational conditions of the Greek educational system. We realized our research tasks. Our research hypothesis was confirmed: We proved that that an alternative to the standard and unified regulations of quality of educational management in kindergarten and school increases the quality of educational management in the public sector – kindergarten/school.The experiment we conducted produced representative and valid results that can serve as a base to other researcher for further exploring of this issue.As a result, quality education is one of the fundamental building blocks of economic development.
περισσότερα