Η φυσική αγωγή μέσω των ομαδικών παιχνιδιών (αθλοπαιδιές) και της δραματικής τέχνης: επιδράσεις και επιρροές στην κινητική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών

Περίληψη

Το περιεχόμενο του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής είναι ιδιαίτερα σημαντικό αλλά το ίδιο ισχύει και για τον τρόπο διδασκαλίας του. Ο τρόπος διδασκαλίας του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής είναι σημαντικός διότι καθορίζει τις ικανότητες και τις δεξιότητες που οι μαθητές θα αποκτήσουν. Βασικό σκοπό της έρευνας αποτέλεσε η διερεύνηση των επιδράσεων και επιρροών, μέσω τροποποιημένων κανονισμών στα ομαδικά παιχνίδια της Φυσικής Αγωγής, (ιδιαίτερα στο παιχνίδι του ποδοσφαίρου) στην κινητική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών. Επίσης, στην εναλλακτική προσέγγιση του παιχνιδιού με τους διαφοροποιημένους κανονισμούς, εισήχθησαν σε αυτό τεχνικές της Δραματικής Τέχνης. Η Δραματική Τέχνη έρχεται να προσφέρει μια διασκεδαστική και ανάλαφρη ατμόσφαιρα, χωρίς όμως να υπερκαλύπτει το νόημα του αγωνίσματος και το μάθημα της Φυσικής Αγωγής να χάνει τις βασικές επιδιώξεις του. Διεξήχθη έρευνα δράσης με τη χρήση ερωτηματολογίου, συνέντευξης και φύλλου παρατήρησης. Στην έρευνα συμμετείχαν 5 Δ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The content of the course of Physical Education is particularly important, but also significant is the way they are taught. The way in which physical education is taught is important because it determines the abilities and skills that students will acquire. The main purpose of the research was to investigate the effects and influences, through modified regulations in the team games (especially in the game of football) of Physical Education, in the motor and social development of the students. Also, in the alternative approach of the game with the differentiated rules, techniques of Dramatic Art were introduced in it. Dramatic Art comes to offer a fun and light atmosphere, but without overshadowing the meaning of the play and the Physical Education course losing its basic aspirations. An action research was conducted using a questionnaire and an observation sheet. Five Primary Schools of the city of Ioannina participated in the research. The students who took part, 120 in ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51195
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51195
ND
51195
Εναλλακτικός τίτλος
Physical education through group games (sports) and dramatic art: effections and influences on students' motor and social development
Συγγραφέας
Γεροδήμος, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Λάμπρος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Καραμήτρου Αικατερίνη
Ζάραγκας Χαρίλαος
Ράπτης Θεοχάρης
Μάντης Κωνσταντίνος
Παγγέ Πολυξένη
Σακελλαρίου Μαρία
Σούλης Σπυρίδων-Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, διεπιστημονική προσέγγιση
Λέξεις-κλειδιά
Έρευνα δράσης; Παρέμβαση; Φυσική αγωγή; Δραματική Τέχνη; Φύλο; Μαθητές δημοτικού; Κιναισθητική νοημοσύνη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)