Η διδασκαλία του πολλαπλασιασμού και της διαίρεσης στην προσχολική εκπαίδευση με τη βοήθεια ΤΠΕ, βασισμένη στα ρεαλιστικά μαθηματικά
Περίληψη
Οι νέες τεχνολογίες, επιφέρουν εντυπωσιακές καινοτομίες στο τοπίο του 21ου αιώνα στην εκπαίδευση. Επέρχονται αλλαγές στον τρόπο προσέγγισης της διδασκαλίας και της μάθησης, τόσο από τους εκπαιδευτικούς όσο και από τους μαθητές. Σκοπός της έρευνάς μας ήταν να διερευνήσουμε εάν η χρήση υπολογιστή και έξυπνων κινητών συσκευών (tablets) στο νηπιαγωγείο, συμβάλλουν στην κατανόηση του πολλαπλασιασμού και της διαίρεσης. Η παρούσα εργασία βασίστηκε στις αρχές της Ρεαλιστικής Μαθηματικής Εκπαίδευσης και στη μικτή πολυμορφική μάθηση και συνδύασε δραστηριότητες με τη χρήση και χωρίς τη χρήση υπολογιστή και έξυπνων κινητών συσκευών (tablets). Το δείγμα μας περιελάμβανε μαθητές νηπιαγωγείων της πόλης του Ρεθύμνου, που φοιτούσαν κατά τη σχολική χρονιά 2016-2017. Οι μαθητές των νηπιαγωγείων, χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες. Η Πειραματική Ομάδα 1 που διδάχθηκε πολλαπλασιασμό και διαίρεση με τη χρήση υπολογιστή. Η Πειραματική Ομάδα 2 που διδάχθηκε πολλαπλασιασμό και διαίρεση με τη χρήση έξυπνων κινητών συσκ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
New technologies bring impressive innovations to the 21st century landscape in education. There are changes in the way teaching and learning are approached, both by teachers and students. The purpose of our research was to investigate whether the use of computers and smartphones (tablets) in kindergarten, contribute to the understanding of multiplication and division. The present work was based on the principles of Realistic Mathematics Education and mixed multifaceted learning and combined activities with and without the use of a computer and smart mobile devices (tablets).Our sample included students from kindergartens in the city of Rethymnon, who attended during the school year 2016-2017. The students of the kindergartens were divided into three groups. Experimental Group 1 taught multiplication and division using a computer. Experimental Group 2 taught multiplication and division using smartphones (tablets). The Control Team that did not undergo a teaching intervention, but the st ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (15.94 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.