Παιδαγωγικές συνθήκες για την ανάπτυξη των δημιουργικών δεξιοτήτων των παιδιών με αυτισμό: συσχετισμός παιχνιδιού και αυτισμού

Περίληψη

Η συνάφεια του διερευνηθέντος προβλήματοςΗ παρούσα μελέτη εστιάζει σε τρέχοντα και ιδιαίτερα σχετικά θέματα που σχετίζονται με τον αυτισμό, καθώς και τρόπους παρέμβασης στην παρουσία του συνδρόμου φάσματος του αυτισμού. Στην πρακτική μου ως ειδικός παιδαγωγός και στις επαφές μου με παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οδηγήθηκα από την προσπάθεια να εξετάσω και να αναλύσω όλες αυτές τις διαφορετικές μορφές και μεθόδους εργασίας με παιδιά από το φάσμα του αυτισμού, καθοδηγούμενα από την επιθυμία να εμβαθύνω στις παρατηρήσεις μου και μέσα από αυτήν τη διατριβή. Εξερευνώ και προτείνω τρόπους να εμπλέξω και να εμπλέξω αυτά τα παιδιά σε συμβολικό παιχνίδι. Αν και η προσοχή στο θέμα έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια, υπάρχουν ακόμα πολλά που πρέπει να γίνουν θεωρητικά, υπάρχει μεγάλη ανάγκη για έρευνα σε αυτόν τον τομέα καθώς και για πρακτικά εφαρμόσιμες προσεγγίσεις και λύσεις στην καθημερινή παιδαγωγική πρακτική. Έτσι, άρχισα να γράφω αυτήν τη διατριβή και να διεξάγω ένα ερευνητικό πείρ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The relevance of the investigated problem The present study focuses on current and particularly relevant topics related to autism, as well as ways of intervention in the presence of autism spectrum syndrome. In my practice as a special educator and in my contacts with children with special educational needs, I was driven by the attempt to examine and analyze all those different forms and methods of working with children from the autism spectrum, driven by the desire to deepen my observations and through this dissertation. I explore and suggest ways to engage and engage these children in symbolic play. Although the attention to the topic has been increasing in recent years, there is still much to be desired in theory, there is a great need for research in this area as well as for practically applicable approaches and solutions in everyday pedagogical practice. Therefore, I started writing this dissertation and conducting a research experiment. This doctoral dissertation examines the va ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50591
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50591
ND
50591
Εναλλακτικός τίτλος
Pedagogical conditions of development of creative abilities in children with autism: correlation between game and autism
Συγγραφέας
Ρουμπιδάκη, Ελισσάβετ (Πατρώνυμο: Άγγελος)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
South-West University "Neofit Rilski". Faculty of Pedagogy. Department of Pedagogy
Εξεταστική επιτροπή
Terziyska Pelagia Mihailova
Nikolova Snezhana
Karadzhova Katerina
Katsarska Venetka
Popova Snezhana
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, διεπιστημονική προσέγγιση
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, γενικά
Λέξεις-κλειδιά
Ανάπτυξη επικοινωνίας; Εκπαιδευτικά παιχνίδια; Δημιουργικές ικανότητες; Αυτισμός; Διαφοροποιημένη παιδαγωγική
Χώρα
Βουλγαρία
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)