Ο καινοτομικός σχεδιασμός παιχνιδιών σοβαρού σκοπού στην εκπαίδευση με βάση τις τεχνικές του νευρογλωσσικού προγραμματισμού

Περίληψη

Την τελευταία δεκαετία, η ανάπτυξη και εφαρμογή των παιχνιδιών σοβαρού σκοπού (Serious Games) αποτελεί ένα κλάδο της εκπαιδευτικής τεχνολογίας που βρίσκει εκτεταμένες εφαρμογές και επενδύσεις σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και κατάρτισης, καθώς και στην επιχειρησιακή εκπαίδευση. Πρόκειται για ένα κλάδο που αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς και για την εφαρμογή του έχουν δοθεί άφθονοι πόροι, τόσο δημόσιοι όσο και ιδιωτικοί, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη μιας αγοράςπολλών δις.Αντίστοιχα, στον τομέα της ψυχολογίας και της παιδαγωγικής, την τελευταία δεκαετία, οι εφαρμογές των τεχνικών Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού (ΝΓΠ) έχουν βρει τεράστια αποδοχή στους τομείς της ψυχοθεραπείας, των επιχειρήσεων, του αθλητισμού και ιδιαίτερα της εκπαίδευσης, με την εφαρμογή τους σε ερευνητικό και πρακτικό επίπεδο, αλλά και τη θέσπισή τους στο οργανωμένο εκπαιδευτικό σύστημα κάποιων χωρών.Τα τελευταία χρόνια, αναλυτικές έρευνες έχουν δείξει την ανάγκη της εφαρμογής νέων ιδεών της παιδαγωγικής επιστήμης ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Over the past decade, the development and implementation of Serious Games has been a branch of educational technology that finds extensive applications in all levels of education and training, as well as in business education. It is a sector that is rapidly expanding and for its support significant resources, both public and private have been allocated, resulting in the creation of a multi-billion euro market.Respectively, in the field of psychology and pedagogy, in the last decade, the applications of Neurolinguistic Programming (NLP) techniques have found enormous acceptance in the fields of psychotherapy, business, sports and especially education, with their use in research and in practical applications, but also with their introduction in the organized education system of some countries.In recent years, detailed research has shown the need to apply new ideas in pedagogy and psychology to develop more effective learning games.In this context, the present dissertation contributes to ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49956
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49956
ND
49956
Εναλλακτικός τίτλος
The innovative design of serious games in education based on neuro-linguistic programming techniques
Συγγραφέας
Βρέτταρος, Ιωάννης - Δημήτριος (Πατρώνυμο: Γεώργιος - Νικόλαος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας
Εξεταστική επιτροπή
Κολέζα Ευγενία
Παναγιωτοπούλου Πετρούλα
Κόλλιας Στέφανος
Νταλιάνης Κλήμης
Παναγιωτακόπουλος Χρήστος
Σταφυλοπάτης Ανδρέας
Συριοπούλου-Δελλή Χριστίνα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Επιστημονικοί τομείς της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Παιχνίδια σοβαρού σκοπού; Νευρογλωσσικός προγραμματισμός; Καινοτομία, Εκπαιδευτική; Μνήμη εργασίας; Χαλαρή εγρήγορση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)