Έλεγχος και μη γραμμική ανάλυση ευστάθειας του ηλεκτρομηχανικού συστήματος ηλεκτρικών οχημάτων

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή προσανατολίζεται στον ερευνητικό τομέα του ελέγχου και της ανάλυσης συστημάτων κίνησης που συναντώνται στην αυτοκινητοβιομηχανία και πιο συγκεκριμένα στην ανάπτυξη μιας συστηματοποιημένης διαδικασίας για τον σχεδιασμό ελέγχου που εφαρμόζεται σε ηλεκτρικά οχήματα και εξασφαλίζει την ευστάθειά τους. Συγκεκριμένα, λαμβάνοντας υπ’ οψιν τις μη γραμμικές αναπαραστάσεις όλων των εξαρτημάτων ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος όπως είναι η συσκευή αποθήκευσης ενέργειας, οι κινητήρες, ηλεκτρικοί αλλά και εσωτερικής καύσης, και οι μετατροπείς ισχύος, αναπτύσσεται ένα ακριβές μοντέλο που αποτελεί βάση για το σχεδιασμό κατάλληλου ελέγχου και την ανάλυση του συνολικού συστήματος. Η απόδοση του συστήματος εξετάζεται αρχικά μέσω μιας καινοτόμου ανάλυσης ευστάθειας ανοιχτού βρόχου. Η τελευταία πραγματοποιείται με την εφαρμογή μη γραμμικών τεχνικών Lyapunov που αποδεικνύουν τη σύγκλιση του συστήματος σε ένα επιθυμητό σημείο ισορροπίας για οποιεσδήποτε φραγμένες εισόδους ελέγχο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present PhD dissertation is addressed in the research field of control and analysis of motion systems in vehicular industry and more precisely in providing a systematic procedure for the control design applied on electrified vehicles with respect to the system stability. In particular, taking into account the nonlinear representations of all components involved in an electrified vehicle, namely the energy storage, both electric and internal combustion motors, and power converters, an accurate model is developed that sets the basis for control design and analysis purposes. System performance is examined in a first place via the proposal of a novel open-loop stability analysis. The latter is conducted by applying Lyapunov based nonlinear techniques that actually prove system convergence to its desired equilibrium for any feasible bounded control input signals. Those theoretical results set the cornerstone towards adopting intelligent control techniques, fuzzy and neurofuzzy, due to t ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49680
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49680
ND
49680
Εναλλακτικός τίτλος
Control and nonlinear stability analysis of the electromechanical system of electric vehicles
Συγγραφέας
Μακρυγιώργου, Δήμητρα (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας. Εργαστήριο Συστημάτων Ισχύος, Ανανεώσιμης και Κατανεμημένης Παραγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Αλεξανδρίδης Αντώνιος
Βοβός Νικόλαος
Καλαντώνης Βασίλειος
Δημουλιάς Χαράλαμπος
Κωνσταντόπουλος Γεώργιος
Αντωνόπουλος Αντώνιος
Βοβός Παναγής
Μητρονίκας Επαμεινώνδας
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ ➨ Αυτοματισμοί και Συστήματα ελέγχου
Λέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρικά οχήματα; Συστήματα σύνδεσης οχημάτων στο δίκτυο; Μη γραμμικά συστήματα; Euler-Lagrange συστήματα; Σειριακός έλεγχος; Ευφυής έλεγχος; Ανάλυση ευστάθειας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)