Σχεδιασμός και κατασκευή κινητήρων μονίμων μαγνητών για ηλεκτρικά οχήματα

Περίληψη

Στην παρούσα διδακτορική διατριβή διερευνώνται οι μεθοδολογίες σχεδίασης και κατασκευής ηλεκτρικών Συγχρόνων Μηχανών Μονίμων Μαγνητών κατάλληλων για συστήματα ηλεκτρικής κίνησης οχημάτων. Γίνεται ενδελεχής μελέτη της βελτιστοποίησης της γεωμετρίας των ηλεκτρικών κινητήρων ώστε να αναδειχθούν τα προβλήματα και οι ιδιαιτερότητες που έχουν οι μηχανές που προορίζονται για εφαρμογές μεταβλητής ταχύτητας. Η διατριβή έχει ως στόχο τη διερεύνηση των σχεδιαστικών μεθοδολογιών οι οποίες επιτρέπουν τον προσδιορισμό βέλτιστων διαμορφώσεων μηχανών μονίμων μαγνητών όταν οδηγούνται υπό συγκεκριμένες στρατηγικές ελέγχου. Κατά τη διερεύνηση των προβλημάτων αναλύονται και απομονώνονται τα επιμέρους είδη απωλειών και υπολογίζεται η συνεισφορά κάθε είδους μέσω κατάλληλων προσομοιώσεων και πειραμάτων. Προτείνονται σχεδιαστικές διαμορφώσεις στις υφιστάμενες τεχνολογίες προκειμένου να μειωθούν οι απώλειες, να αυξηθεί η πυκνότητα ισχύος, να επεκταθεί το εύρος ταχυτήτων και να μειωθεί το κόστος και η κατασκευα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present doctoral thesis investigates the design methodologies and manufacturing procedures of Permanent Magnet Synchronous Machines suitable for electric traction applications of electric vehicles. An appropriate analysis is undertaken in order to identify the problems and the particularities of traction motors that are intended to be used in variable speed drives. Specific design methodologies are developed in order to derive optimal motor configurations involving constant power control strategies. The different types of magnetic losses are analyzed and the contribution of each type is quantified by means of appropriate simulations and experiments. Design solutions are proposed in order to ensure decreased losses increased power density extended speed range as well as reduced cost and constructional difficulty. Finally the thesis analyses in depth the advantages and disadvantages resulting from the use of single gear transmission or from the direct coupling of electric motor on th ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/26595
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/26595
ND
26595
Συγγραφέας
Λάσκαρης, Κωνσταντίνος του Ιωάννης
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος
Εξεταστική επιτροπή
Κλαδάς Αντώνιος
Μανιάς Στέφανος
Παπαθανασίου Σταύρος
Βουρνάς Κωνσταντίνος
Χατζηαργυρίου Νικόλαος
Τατάκης Εμμανουήλ
Σπέντζας Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Επιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Σύγχρονες μηχανές μονίμων μαγνητών; Κινητήρας - τροχός; Συστήματα κίνησης μεταβλητής ταχύτητας; Βελτιστοποίηση γεωμετρίας; Εκτίμηση απωλειών πυρήνα; Βέλτιστη αξιοποίηση ισχύος; Πυκνότητα ισχύος; Τύλιγμα κλασματικής αύλακος; Μέθοδος πεπερασμένω στοιχείων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)