 | |
 | αλείων με σκοπό την αποτελεσματική διαχείριση της φόρτισης των μπαταριών των ΗΟ ώστε αυτές να μετασχηματιστούν σε χρήσιμους πόρους για τη διαχείριση των συστημάτων ηλεκτρικής ενέργειας. Στη παρούσα διατριβή προτείνεται ένα καινοτόμο, ιεραρχικό, τετρα-επίπεδο πλαίσιο βελτιστοποίησης με σκοπό τη μοντελοποίηση της βέλτιστης συμμετοχής των Συναθροιστών Ηλεκτρικών Οχημάτων (ΣΗΟ) στις προ-ημερήσιες αγορές ενέργειας, στις αγορές εξισορρόπησης (πραγματικού χρόνου) και στις αγορές ρύθμισης σε συνδυασμό με τη βέλτιστη διαχείριση της φόρτισης ενός στόλου ΗΟ σε πραγματικό χρόνο. Σκοπός του πλαισίου είναι η ενσωμάτωση σε μία ολοκληρωμένη προσέγγιση όλων των απαραίτητων λειτουργιών που θα πρέπει να εκτελέσει ένας ΣΗΟ για μία οικονομική και αξιόπιστη συμμετοχή στις αγορές ενέργειας και ρύθμισης καθώς και για μία επιτυχημένη έξυπνη φόρτιση των ΗΟ σε πραγματικό χρόνο που θα ικανοποιήσει τους ιδιοκτήτες των οχημάτων. Εκτός από τα κύρια μοντέλα βελτιστοποίησης αναπτύχθηκαν και ενσωματώθηκαν στο πλαίσιο δύο ακόμη εφαρμογές: Η πρώτη δημιουργεί σενάρια για το σήματα ελέγχου ρύθμισης και η δεύτερη ανανεώνει δυναμικά την κατάσταση του στόλου των ΗΟ σε πραγματικό χρόνο. Το προτεινόμενο πλαίσιο παρέχει μια αναλυτική περιγραφή της βέλτιστης στρατηγικής του ΣΗΟ σε διαφορετικούς σχεδιασμούς αγορών ηλεκτρικής ενέργειας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ώστε να αξιολογηθεί και να συγκριθεί η επίδραση εναλλακτικών σχεδιασμών της αγοράς και νέων προϊόντων της αγοράς στην απόδοση των ΣΗΟ. Παρουσιάζεται επίσης μία περιπτωσιολογική μελέτη στην οποία εξετάζονται τέσσερις διαφορετικοί σχεδιασμοί της αγοράς ρύθμισης και αξιολογείται ακόμη ο προσφάτως προτεινόμενος μηχανισμός αγοράς ρύθμισης με βάση την απόδοση. Εξετάζονται δύο στόλοι ΗΟ, ένας ο οποίος συμπεριφέρεται ακριβώς όπως εκτιμήθηκε και ένας ο οποίος συμπεριφέρεται διαφορετικά. Το συνολικό κόστος συμμετοχής του ΣΗΟ υπολογίζεται και συγκρίνεται μεταξύ των διαφορετικών σχεδιασμών. Η επίδραση της αβέβαιης συμπεριφοράς των ΗΟ και του τύπου του σήματος ελέγχου ρύθμισης επίσης εξετάζεται. Τα παρουσιαζόμενα αποτελέσματα καταδεικνύουν την ευελιξία του προτεινόμενου πλαισίου να μοντελοποιεί εναλλακτικούς σχεδιασμούς αγορών και την ικανότητα να μοντελοποιεί και να αξιολογεί την απόδοση της διαδικασίας φόρτισης των ΗΟ σε χρονική ανάλυση δευτερολέπτου.
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The adoption of Plug-in Electric Vehicles (EVs) for the daily transport needs is already a reality in many countries worldwide. However, a mass, uncontrolled charging is expected to pose new challenges to electricity grids and electricity markets, therefore new tools for the effective charging management of EV batteries are necessary in order to transform EVs into valuable power system resources. In this thesis an innovative, hierarchical, four-level optimization framework is proposed to model the optimal participation of Electric Vehicle Aggregators (EVAs) in day-ahead and real-time energy and regulation markets in conjunction with the optimal real-time charging management of the EV fleet. The scope of the framework is to incorporate in an integrated approach all the necessary tasks that an EVA should follow for cost-efficient and reliable market participation as well as for successful EV smart charging in real-time that will satisfy the EV owners. Apart from the core optimization mod ...
 | |
The adoption of Plug-in Electric Vehicles (EVs) for the daily transport needs is already a reality in many countries worldwide. However, a mass, uncontrolled charging is expected to pose new challenges to electricity grids and electricity markets, therefore new tools for the effective charging management of EV batteries are necessary in order to transform EVs into valuable power system resources. In this thesis an innovative, hierarchical, four-level optimization framework is proposed to model the optimal participation of Electric Vehicle Aggregators (EVAs) in day-ahead and real-time energy and regulation markets in conjunction with the optimal real-time charging management of the EV fleet. The scope of the framework is to incorporate in an integrated approach all the necessary tasks that an EVA should follow for cost-efficient and reliable market participation as well as for successful EV smart charging in real-time that will satisfy the EV owners. Apart from the core optimization models two additional methodologies are developed and integrated into the fr
Στατιστικά χρήσης
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023. Πηγή: Google Analytics.
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023. Πηγή: Google Analytics.
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις. Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)
λιγότερα
περισσότερα
|