Βέλτιστη διαχείριση της υποδομής φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: μία μεθοδολογική προσέγγιση βασισμένη στη ζήτηση

Περίληψη

Η μεγάλη ανάπτυξη και υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων τα επόμενα χρόνια μπορεί να έχει σημαντικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις, όπως τον μετριασμό της κλιματικής αλλαγής και τη μείωση των ατμοσφαιρικών ρύπων που προκαλούνται από την κυκλοφορία. Ταυτόχρονα, μπορεί να επιβαρύνει τη λειτουργία του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας, απαιτώντας αποτελεσματικές στρατηγικές διαχείρισης φορτίου για την κάλυψη της ζήτησης φόρτισης. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις είναι η πολυπλοκότητα που προσθέτει η φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας και η αδυναμία του υπάρχοντος δικτύου να αντιμετωπίσει την επιπλέον επιβάρυνση. Ο συντονισμός φόρτισης θα πρέπει να παρέχει στους οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων την απαιτούμενη ποσότητα ενέργειας και, ταυτόχρονα, θα πρέπει να βελτιστοποιεί την κατανομή των φορτίσεων προκειμένου να αποφευχθούν διακοπές στο επίπεδο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας. Αυτό το πρόβλημα θα μπορούσε να λυθεί με την εισαγωγή ενός ενδιάμεσου φορέα, γνωστού ως Φορέα Σωρ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Large deployment and adoption of electric vehicles in the forthcoming years can have significant environmental impact, like mitigation of climate change and reduction of traffic-induced air pollutants. At the same time, it can strain power network operations, demanding effective load management strategies to deal with induced charging demand. One of the biggest challenges is the complexity that electric vehicle (EV) recharging adds to the power system and the inability of the existing grid to cope with the extra burden. Charging coordination should provide individual EV drivers with their requested energy amount and at the same time, it should optimise the allocation of charging events in order to avoid disruptions at the electricity distribution level. This problem could be solved with the introduction of an intermediate agent, known as the aggregator or the charging service provider (CSP). Considering out-of-home charging infrastructure, an additional role for the CSP would be to max ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/53335
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53335
ND
53335
Εναλλακτικός τίτλος
Efficient operation of recharging infrastructure for the accommodation of electric vehicles: a demand driven approach
Συγγραφέας
Λατινόπουλος, Χαρίλαος (Πατρώνυμο: Περικλής)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
University of London. Imperial College
Εξεταστική επιτροπή
Polak John
Sivakumar Aruna
Strbac Goran
Bierlaire Michel
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού ➨ Επιστήμη και Τεχνολογία των μεταφορών
Λέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρικά οχήματα; Διακριτή επιλογή; Διαχείριση ζήτησης; Δεδηλωμένες προτιμήσεις; Δυναμική τιμολόγηση
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)