Συμβολή στην ανάπτυξη συστημάτων ασύρματης επαγωγικής φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

Περίληψη

Η επαγωγική φόρτιση είναι μία ιδιαίτερα υποσχόμενη μέθοδος φόρτισης, που επιτρέπει την ασύρματη μεταφορά ενέργειας μεταξύ του ηλεκτρικού δικτύου και της μπαταρίας του ηλεκτρικού οχήματος. Εκτός από την ικανότητα ασύρματης φόρτισης καθώς το όχημα σταθμεύει πάνω από το φορτιστή (στατική επαγωγική φόρτιση), παρέχεται, επίσης, η δυνατότητα δυναμικής φόρτισης καθώς το όχημα κινείται στο δρόμο. Σκοπός της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι η μελέτη συστημάτων επαγωγικής φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων καθώς και η πρόταση μεθόδων για την αύξηση της απόδοσης και της μεταφερόμενης ισχύος των συστημάτων αυτών. Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιείται, αρχικά, μία ανασκόπηση των μεθόδων αντιστάθμισης, των μεθόδων ελέγχου και των μαγνητικών συζευκτών που χρησιμοποιούνται σε εφαρμογές στατικής επαγωγικής φόρτισης. Στη συνέχεια παρουσιάζονται οι βασικές αρχές λειτουργίας της δυναμικής φόρτισης καθώς και οι τροποποιήσεις που πρέπει να ληφθούν υπόψιν όταν ένα σύστημα επαγωγικής μεταφοράς ενέργειας καλείται ν ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Inductive charging, which allows the wireless transfer of energy between the Electric Vehicle (EV) and the charging station, appears to be a very promising charging solution. Apart from the ability to transfer energy in a contactless way while the EV is parked over the station (i.e. static inductive charging), energy can also be wirelessly transferred while the EV moves on the road (i.e. dynamic inductive charging). The present PhD thesis aims to study inductive charging systems for EVs, while also proposing ways to increase the transferred power and the system’s efficiency. In this scope, a review of the compensation methods, the magnetic couplers and the control schemes is initially presented, considering the case of static inductive charging. Moreover, the basic operational principles in the case of dynamic inductive charging are studied, while examining the necessary modifications in the operation of the system when it is expected to operate with the EV moving over the station. Add ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/45814
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45814
ND
45814
Εναλλακτικός τίτλος
Contributions in the development of wireless inductive charging systems for electric vehicles
Συγγραφέας
Καρακίτσιος, Ιωάννης (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος
Εξεταστική επιτροπή
Χατζηαργυρίου Νικόλαος
Παπαθανασίου Σταύρος
Γεωργιλάκης Παύλος
Προυσαλίδης Ιωάννης
Κλαδάς Ιωάννης
Βουρνάς Κωνσταντίνος
Αντωνόπουλος Αντώνιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Ασύρματη επαγωγική φόρτιση; Ηλεκτρικά οχήματα; Έλεγχος αντιστροφέα; Βελτιστοποίηση συστήματος επαγωγικής φόρτισης; Επίδραση στο δκτυο διανομής
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
192 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)