Βελτιστοποίηση υβριδικού συστήματος κυψέλης καυσίμου / μπαταρίας, σε ηλεκτρικό όχημα με την χρήση του axiomatic (αξιωματικού ) σχεδιασμού

Περίληψη

Η παρούσα εργασία σκοπό έχει να εξετάσει τα χαρακτηριστικά των κυψελών καυσίμων, των κυψελών καυσίμου με διάσπαση του νερού χρήση του υδρογόνου, ..κλπ. με σκοπό την χρήση τους στα αυτοκίνητα είτε αυτά είναι υβριδικά ή καθαρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τους προβληματισμούς που υπάρχουν για την χρήση αυτής της τεχνολογίας.Μια μικρή ιστορική ανάδρομη για την χρήση κυψελών καυσίμου και ηλεκτροκινούμενων αυτοκινήτων από τις αρχές του προηγούμενου αιώνα.Στην συνέχεια εξετάζει τις τρέχουσες τεχνολογίες, όπως η υβριδική τεχνολογία, η απόδοση της, και η προϋποθέσεις για το πέρασμα σε καθαρή ηλεκτροκίνηση, την απόδοση των διαφόρων τεχνολογιών, τους φόβους και τους προβληματισμούς που υπάρχουν, και τα διάφορα σενάρια που υπάρχουν για μια μαζική χρήση τους. Στην τρέχουσα κατάσταση, μια βελτιστοποίηση των κυψελών καυσίμων σε εφαρμογές της ηλεκτροκίνησης, σύμφωνα με τα διάφορα σενάρια της καθημερινότητας με την χρήση του αξιωματικού σχεδιασμού είναι εφικτή – δυνατή. Η χρησιμοποίηση των κυψελών καυσίμ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

- Initially, single fuel cell systems and their respective performance in avehicle will be discussed and analyzed.- Then, battery based-vehicles and their up-to-date development alongwith their respective performance in a vehicle will be discussed.- After, the properties, disadvantages and advantages of the combinationof these two systems into a vehicle will be recorded.- Axiomatic design method and the application in a hybrid vehicle willbe discussed.- Combined results for vehicle and battery production will be discussed.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/47983
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47983
ND
47983
Εναλλακτικός τίτλος
Optimization of a fuel cell/battery hybrid system in an electric vehicle using axiomatic design using axiomatic design
Συγγραφέας
Κλεισαρχάκης, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Μιχαήλ)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Universita degli Studi “Guglielmo Marconi” Telematica. Facolta di Scienze e Tecnologie Applicate. Scienze Fisiche e Ingegneria dell Innovazione Industriale
Εξεταστική επιτροπή
Citti Paolo
Giorgetti Alessandro
Martini Matteo
Marini Stefano
Pazienza Teresa Maria
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Επιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρικά οχήματα; Κυψέλες καυσίμου; Υβριδικά οχήματα; Αξιωματικός σχεδιασμός; ΑΠΕ
Χώρα
Ιταλία
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
148 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)