Αξιολόγηση της διδακτικής αποτελεσματικότητας εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής και της ενεργητικής συμμετοχής των μαθητών στη μάθηση με εργαλεία συστηματικής παρατήρησης

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να αξιολογηθεί η διδακτική αποτελεσματικότητα Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής (ΕΦΑ) με δύο διαφορετικά εργαλεία συστηματικής παρατήρησης καθώς και ο χρόνος ενεργητικής συμμετοχής/χρόνος δραστηριότητας των μαθητών/τριών στη μάθηση. Συγκεκριμένα, στόχοι ήταν να αξιολογηθούν οι συμμετέχοντες ΕΦΑ: α) με ένα πρωτόκολλο συστηματικής παρατήρησης βασισμένο στην αρχική μορφή του SETEQ-PE (Kyrgiridis, Derri, Emmanouilidou, Chlapoutaki, & Kioumourtzoglou, 2014), αφού πρώτα ελεγχθεί η εγκυρότητα και η αξιοπιστία του, β) με το γενικό πλαίσιο αξιολόγησης του Π.Δ. 152/2013, αφού πρώτα αποσαφηνιστούν τα κριτήρια του και προσαρμοστούν στη διδασκαλία της ΦΑ και ελεγχθεί η εγκυρότητα και η αξιοπιστία του και επιπλέον, γ) να κατηγοριοποιηθούν τα διδακτικά επεισόδια των μαθημάτων τους σύμφωνα με την απόδοσή τους στα δύο εργαλεία, δ) να εξεταστούν πιθανές διαφορές λόγω φύλου και τάξης, ε) να διαπιστωθεί εάν υπάρχει συσχέτιση των δύο προαναφερθέντων εργαλείων και στ) να διαπισ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of the present study was to evaluate the teaching effectiveness of Physical Education Teachers (PETs) with two different systematic observation tools and the students’ engagement in learning. Specifically to evaluate the participating PETs: a) with an observational protocol based on the initial form of SETEQ-PE (Kyrgiridis, Derri, Emmanouilidou, Chlapoutaki, & Kioumourtzoglou, 2014), after the examination of its validity and reliability, b) with the Greek general assessment framework of the Presidential Decree (P.D.)152/2013, after the clarification and the adaptation of their criteria in physical education and the examination of its validity and reliability, furthermore, c) to discriminate the teachers according to their performance in the two protocols, d) to examine possible differences on their effectiveness due to sex and grade, e) to determine possible correlation of their performance in the two tools and also f) to determine if the level of their lessons’ effectiven ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49459
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49459
ND
49459
Εναλλακτικός τίτλος
Evaluation of the teaching effectiveness of physical education teachers and the students’ engagement in learning with systematic observation tools
Συγγραφέας
Αραμπατζή, Γεωργία (Πατρώνυμο: Σταύρος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Δέρρη Βασιλική
Αντωνίου Παναγιώτης
Τζέτζης Γεώργιος
Διγγελίδης Νικόλαος
Κουρτέσης Θωμάς
Κούλη Όλγα
Φιλίππου Φίλιππος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Πρωτόκολλο; Ρουμπρίκα; Συστηματική παρατήρηση; Αποτελεσματική διδασκαλία; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)