Τα μαζικά ανοικτά ηλεκτρονικά μαθήματα στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών: μελέτη παραγόντων σχεδιασμού και αποτελεσματικότητας

Περίληψη

Τα Μαζικά Ανοικτά Ηλεκτρονικά Μαθήματα (Massive Open Online Courses, MOOCs) αποτελούν μια από τις νέες μορφές ηλεκτρονικής μάθησης, αναπτύσσονται, κυρίως κατά την τελευταία δεκαετία, με εκθετικούς ρυθμούς και βρίσκονται στο επίκεντρο του εκπαιδευτικού και ερευνητικού ενδιαφέροντος. Με κύρια χαρακτηριστικά τους τη μαζικότητα, την ανοικτότητα και τη χρήση μεθόδων ηλεκτρονικής μάθησης έχουν αναχθεί σε μέσο παροχής εκπαιδευτικών προγραμμάτων απαντώντας στην αυξανόμενη ζήτηση ευέλικτων μορφών εκπαίδευσης για μεγάλο αριθμό εκπαιδευομένων με διαφορετικό γνωστικό υπόβαθρο. Η δυνατότητά τους να προσφέρουν προγράμματα μάθησης από απόσταση με ευελιξία συμμετοχής και κατάργηση γεωγραφικών και χρονικών περιορισμών συνέβαλε στο να θεωρούνται εναλλακτική μορφή παροχής προγραμμάτων επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών. Η παρούσα διατριβή παρουσιάζει και μελετά ένα υβριδικό μοντέλο MOOCs επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών, το οποίο αναπτύχθηκε από την Ερευνητική Ομάδα Ηλεκτρονικής Μάθησης του Παν ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Massive Open Online Courses (MOOCs) are widely recognized as a new form for on-line learning rapidly developed especially during the last decade, and they have recently attracted the instructional and research interest. Their critical principles are massiveness, openness and e-learning methods and they are providing educational courses as a response to the growing demand for flexible forms of education for huge numbers of participants with a different cognitive background. They are offering flexible e-learning courses without geographical and time constraints, and for that reason they are recently considered as an alternative form of teacher professional development courses. The thesis presents and studies a hybrid model of TPD-MOOCs, which was developed by the e-Learning Research Group of Department of Social and Educational Policy, University of Peloponnese. This model combines principles of both xMOOCs (the structure of the sections, the tasks per week, the structure of the educatio ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/47633
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47633
ND
47633
Εναλλακτικός τίτλος
Massive open online courses (MOOCs) in teacher professional development: study of design and effectiveness factors
Συγγραφέας
Κούκης, Νικόλαος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Εξεταστική επιτροπή
Τζιμογιάννης Αθανάσιος
Μικρόπουλος Αναστάσιος
Ξέστερνου Μαρία
Μπαγάκης Γεώργιος
Κόμης Βασίλειος
Κουτσογιάννης Δημήτριος
Κουτρομάνος Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Μαζικό ανοικτό ηλεκτρονικό μάθημα; Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών; Ηλεκτρονική μάθηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xiv, 382 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)