Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός μαζικού, ανοιχτού, διαδικτυακού μαθήματος (MOOC) για την αναπλαισίωση των φυσικών επιστημών στο κοινωνικοπολιτισμικό τους περιβάλλον

Περίληψη

Σε αυτή την διατριβή σχεδιάζεται, αναπτύσσεται και τίθεται σε λειτουργία ένα εκπαιδευτικό και συνάμα ψυχαγωγικό μαζικό ελεύθερο διαδικτυακό μάθημα (MOOC) για την αναπλαισίωση των φυσικών επιστημών στο κοινωνικοπολιτισμικό τους περιβάλλον. Το ''atlas mooc – enjoy science'' περιέχει κυρίως πολυτροπικό διδακτικό και ενημερωτικό υλικό, ενώ παρέχει ένα συνεργατικό και αλληλεπιδραστικό περιβάλλον στους συμμετέχοντες και συμμετέχουσες. Ο σκελετός του ATLAS MOOC είναι ταινίες μικρού μήκους για τις φυσικές επιστήμες επιδιώκοντας να αναδειχθούν και να παρουσιαστούν οι αφηρημένες έννοιες και θεωρίες των φυσικών επιστημών με ένα δημιουργικό και πρωτότυπο τρόπο. Το ATLAS MOOC αυτό για όποιον/όποια θέλει να το παρακολουθήσει έχει διάρκεια 13 εβδομάδων. Το ATLAS MOOC αποσκοπεί στο να προσφέρει ένα φιλικό και ευχάριστο διαδικτυακό περιβάλλον διδασκαλίας και μάθησης των φυσικών επιστημών και να αποτελέσει ένα κομβικό σημείο συνάντησης, επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών, παιδιών, εφήβων, ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis presents the design and development of an educational and also entertaining massive open online course (MOOC) to re-contextualize the nature of science in a socio-cultural background. The developed MOOC named "atlas mooc - enjoy science" contains multimodal educational and informative material and provide a collaborative and interactive web-based learning environment for participants. The backbone of ATLAS MOOC is a series of short films about science that seek to portray and present abstract science concepts and theories in the context of nature of science in a creative and original way. Its first aim is to provide a friendly and enjoyable web-based learning environment for teaching and learning science and to be a focal point for virtual meetings, communication and collaboration between teachers, children, teenagers, citizens and researchers in science education. The content, the structure and the function of ATLAS MOOC are studied during a teacher-training course taught ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/46548
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/46548
ND
46548
Εναλλακτικός τίτλος
Designing and developing a massive open online course (MOOC) for the re-contextualization of science education on their sociocultural background
Συγγραφέας
Λέτση, Άννα (Πατρώνυμο: Ρόμπερτ)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Θετικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών
Εξεταστική επιτροπή
Σέρογλου Φανή
Λαμπρινός Νικόλαος
Πλακίτση Αικατερίνη
Κογκίδου Δήμητρα
Πολάτογλου Χαρίτων
Παπαδόπουλος Ιωάννης
Μαλανδράκης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Διδακτική φυσικών επιστημών; Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα (ΜΑΔΙΜ); Εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; Εξ' αποστάσεως μάθηση; Φύση των φυσικών επιστημών; Αναπλαισίωση των φυσικών επιστημών; Επιστημονικός γραμματισμός; Εγγράμματος πολίτης και εγγράμματη πολίτισσα; Κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις στη διδακτική των φυσικών επιστημών; Ταινίες μικρού μήκους; Εκπαιδευτικά βίντεο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
326 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)