Συγκριτική μελέτη προγραμμάτων προπόνησης στη βελτίωση της τεχνικής σε νεαρούς παίκτες του ποδοσφαίρου

Περίληψη

Σκοπός της διδακτορικής διατριβής ήταν να διερευνηθεί η αποτελεσματικότητα δύο διαφορετικών «προπονητικών μοντέλων Α και Β» στην απόδοση βασικών τεχνικών ποδοσφαιρικών δεξιοτήτων σε νεαρούς ποδοσφαιριστές ηλικίας 8 έως 11 ετών. Η πρακτική εξάσκηση του «προπονητικού μοντέλου Α» περιλάμβανε 15 λεπτά προθέρμανση, 30 λεπτά προπόνηση των τεχνικών δεξιοτήτων, 25 λεπτά ποδοσφαιρικό παιγνίδι και 5 λεπτά αποθε-ραπεία. Όσον αφορά την πρακτική εξάσκηση του «προπονητικού μοντέλου Β», περιλάμ-βανε 15 λεπτά προθέρμανση, 10 λεπτά προπόνηση των τεχνικών δεξιοτήτων με παθητική αντίσταση αντιπάλου, 15 λεπτά προπόνηση των τεχνικών δεξιοτήτων με ενεργητικό αντί-παλο, 10 λεπτά αγωνιστικό παιγνίδι, 15 λεπτά ποδοσφαιρικό παιγνίδι και 5 λεπτά αποθε-ραπεία. Η ομάδα ελέγχου ακολούθησε το σχολικό πρόγραμμα της φυσικής αγωγής. Οι δε-ξιότητες που αξιολογήθηκαν ήταν “το οδήγημα της μπάλας, η αλλαγή κατεύθυνσης και φο-ράς με την μπάλα, η ντρίπλα και το σουτ”. Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν τυχαία σε τρεις ομάδες των 30 ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of the thesis was to investigate the effectiveness of two different «A and B training models», of the performance of basic technical football skills of young players aged 8-11 years. Practice according to «training model A» included a 15 min warm-up pe-riod, 30 min of practicing technical football skills, 25 min game and a 5min cool-down period. Practice according to «training model B» included a 15 min warm-up period, 10 min of practicing technical football skills with passive opponent resistance 15 min of prac-ticing technical football skills with energetic adversary 10 min of competition game, 15 min of football game and a 5min cool-down period. Control group participants followed the physical education program according to school’s curriculum. The skills were assessed as “running with the ball, turning and changing direction with the ball, dribbling and shoot-ing”. Participants were randomly assigned to three practice groups of 30 participants each group, that is, two expe ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45680
ND
45680
Εναλλακτικός τίτλος
Comparative study of training programs in improving technique in youth footballers
Συγγραφέας
Πλαϊνός, Χρήστος Γεώργιος
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού . Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Λάϊος Αθανάσιος
Γούργουλης Βασίλειος
Ισπυρλίδης Ιωάννης
Αντωνίου Παναγιώτης
Καμπάς Αντώνιος
Μπεμπέτσος Ευάγγελος
Χατζηνικολάου Αθανάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική & Επιστήμες Υγείας
Επιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά
Προπονητικά μοντέλα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xii, 158 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα