Η επίδραση των μεθόδων διδασκαλίας αθλητικών δραστηριοτήτων και ιδιαίτερα του ποδοσφαίρου στην ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων σε παιδιά ηλικίας 10-12 ετών

Περίληψη

Κύριος σκοπός της έρευνας αυτής είναι να εξετάσει την επίδραση των μεθόδων διδασκαλίας «άμεσης» και «έμμεσης» και των μεθόδων εξάσκησης «ολικής» και «μερικής» αθλητικών δραστηριοτήτων και ιδιαίτερα του ποδοσφαίρου στην ανάπτυξη των κινητικών δεξιοτήτων σε παιδιά ηλικίας 10-12 ετών. Στην έρευνα έλαβαν μέρος 360 αγόρια μαθητές των Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου. Τα άτομα του δείγματος ήταν κατασκηνωτές σε δύο γνωστές κατασκηνώσεις της Αττικής-μία ιδιωτική και μία κρατική-και δεν είχαν προηγούμενη εμπειρία συστηματικής ποδοσφαιρικής προπόνησης κι έτσι μπορούν να θεωρηθούν ως αρχάριοι όσον αφορά στο ποδόσφαιρο. Τα άτομα του δείγματος χωρίστηκαν σε έξι ομάδες, οι τέσσερις από τις οποίες ήταν πειραματικές και οι δύο ομάδες ελέγχου. Για την αξιολόγηση των τεχνικών δεξιοτήτων του ποδοσφαίρου χρησιμοποιήθηκαν τέσσερις δοκιμασίες, μία που αξιολογεί τον έλεγχο και οδήγημα της μπάλας, μία που αξιολογεί την συρτή πάσα, μία που αξιολογεί την ντρίμπλα και μία που αξιολογεί τον έλεγχο τ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of this research is to examine the influence of “direct” and “ indirect” teaching methods and “total” and “ partial” practicing methods in sport activities, especially football, in the development of motor skills of children 10-12 years old. In this research participants were 360 boys, all students of 4th , 5th and 6th grade of elementary school. They were campers in two well-known camps in Attica- a private and a public one- and had no previous experience of systematic football training, therefore they can be considered as beginners in football. They were divided in six groups, four of them were experimental and the other two control groups. For the evaluation of technical skills in football, four tests were used, one evaluating controlling and driving the ball, one evaluating ground pass, one evaluating dribbling and one evaluating control of the ball on the air (juggling). All tests are standardized and reliable. The members of each group were tested in the beginning of t ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/26571
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/26571
ND
26571
Εναλλακτικός τίτλος
The influence of teaching methods of sports activities and especially football to the development of motor skills to children 10-12 years old
Συγγραφέας
Αθανασόπουλος, Λάμπρος του Ιωάννης
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Κασσωτάκης Μιχαήλ
Μαρμαρινός Ιωάννης
Εμμανουήλ Κωνσταντίνος
Φλουρής Γεώργιος
Νόβα Χριστίνα
Δελασούδας Λαυρέντιος
Φρυδάκη Ευαγγελία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Αθλητική δραστηριότητα; Ποδόσφαιρο; Ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων; Μέθοδοι διδασκαλίας και εξάσκησης; Άμεση μέθοδος; Έμμεση μέθοδος; Ολική μέθοδος; Μερική μέθοδος; Αθλητικό ταλέντο; Έλεγχος και οδήγημα της μπάλας; Πάσες; Ντρίμπλες; Έλεγχος της μπάλας στον αέρα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
395 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)