Η διοικητική αποτελεσματικότητα του διευθυντή της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και ο παιδαγωγικός του ρόλος σε κινητικές διαθεματικές προσεγγίσεις

Περίληψη

Με δεδομένο ότι οι διευθυντές-τριες των σχολικών μονάδων συμβάλλουν στη βελτίωση του σχολείου και στη διαδικασία της μάθησης χωρίς να έχουν λάβει τυπική διοικητική επάρκεια στις προπτυχιακές σπουδές, είτε κατά τη διάρκεια άσκησης της διοίκησης σχολικών μονάδων, προκύπτει το ερώτημα πόσο αποτελεσματικά ασκούν τη σχολική διοίκηση και τον παιδαδωγικό ρόλο. Χρησιμοποιώντας τέσσερα ερωτηματολόγια, διερευνήθηκε η συμβολή των διευθυντών σχολικών μονάδων σε επιμέρους μεταβλητές που προσδιορίζουν τη διοικητική αποτελεσματικότητα, τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας και τον παιδαγωγικό ρόλο σε κινητικές διαθεματικές προσεγγίσεις.Συνολικά οι διευθυντές-τριες που συμμετείχαν στην έρευνα ήταν 223 από σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης των περιφερειακών διευθύνσεων Ανατολικής Μακεδονίας, Θράκης και Κεντρικής Μακεδονίας που λειτουργούσαν από 6/θέσια και άνω, με στόχο να εντοπιστεί: (α) η ταυτόχρονη υλοποίηση των τριών στυλ ηγεσίας, συναλλακτικής, μετασχηματιστικής, εκπαιδευτικής-καθοδηγητικής που ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Given that school managers contribute to improving the school and the learning process and the fact that they have not received the formal administrative competency, either during their undergraduate studies or during the school administration, the question that arises is how they are able to play an effective school management and pedagogical role. Using four questionnaires, we investigated the contribution of school unit managers to individual variables that identify administrative efficiency, personality traits, and their pedagogical role in kinetic interdisciplinary approaches.In total, the directors involved in the survey were 223 of the primary schools of the Eastern Macedonia, Thrace and Central Macedonia regional offices operating for more than six clesses per school, with the aim of identifying: (a) the simultaneous implementation of the three styles leadership, transactional, transformational, educational-leadership that represent the respective three roles of the administrat ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45678
ND
45678
Εναλλακτικός τίτλος
The administrative effectiveness of primary education principals and their pedagogical role in kinetic interdisciplinary approaches
Συγγραφέας
Γαϊτανίδου, Αθανασία Φώτιος
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού . Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Λάϊος Αθανάσιος
Δέρρη Βασιλική
Μπεμπέτσος Ευάγγελος
Μιχαλοπούλου Μαρία
Κουρτέσης Θωμάς
Τζέτζης Γεώργιος
Κούλη Όλγα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Μετασχηματιστική - συναλλακτική ηγεσία; Εκπαιδευτική ηγεσία; Φυσική αγωγή; Χαρακτηριστικά προσωπικότητας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xvii, 350 σ., πιν., σχημ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα