Εκπαίδευση εκπαιδευτικών στην εφαρμογή ενοτήτων σύγχρονης επιστημονικής έρευνας με διαστάσεις υπεύθυνης έρευνας και καινοτομίας με την υποστήριξη μεντόρων - εκπαιδευτικών

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή επικεντρώνεται στην εκπαίδευση εν ενεργεία εκπαιδευτικών σχετικά με την διαπραγμάτευση στις τάξεις τους αντικειμένων σύγχρονης επιστημονικής έρευνας με κοινωνικοεπιστημονικές προεκτάσεις μέσω της εφαρμογής ειδικά σχεδιασμένων διδακτικών ενοτήτων πάνω στα θέματα αυτά, υπό την διαρκή καθοδήγηση μεντόρων-εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα διερευνά τη συμβολή της παρεχόμενης από τους μέντορες συμβουλευτικής καθοδήγησης κατά την εφαρμογή διδακτικών ενοτήτων εστιάζοντας: (α) στις αλληλεπιδράσεις των μεντόρων με τους εκπαιδευόμενους εκπαιδευτικούς στη διάρκεια της διαδικασίας συμβουλευτικής καθοδήγησης και (β) στην αλληλεπίδραση των εκπαιδευόμενων εκπαιδευτικών με το διδακτικό υλικό των ενοτήτων που κλήθηκαν να εφαρμόσουν υπό την καθοδήγηση των μεντόρων. Στο πλαίσιο της παρούσας έρευνας, 5 μέντορες-εκπαιδευτικοί – που σε προηγούμενη φάση σε συνεργασία με ερευνητές στο πεδίο της επιστήμης, ερευνητές της διδακτικής των ΦΕ και ειδικούς της επικοινωνίας της επιστήμης είχαν αναπτύξει κ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Introduction. Any required change in education ultimately relies on teachers who act not just as “carriers” of the innovation in the classrooms but as active interpreters. Curriculum materials are considered as an important means through which to operationalize and infuse educational innovations and to improve instruction and teaching practices in science classrooms (Rogan, 2007; Forbes & Davis 2010; Davis & Krajcik, 2005). Therefore, the dissemination of innovative TLSs and curriculum materials and the expansion of their impact to larger numbers of teachers in a variety of school contexts consists a major concern of the research community in science education in order to bring about educational change (Pintó, Hernández & Constantinou, 2014; Fishman & Krajcik, 2003). However, during this procedure, very often major aspects of an educational innovation’s design are not being enacted as intended by its developers. Consequently, spreading innovations in a wide range of educational context ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44983
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44983
ND
44983
Συγγραφέας
Μιχαηλίδη, Αιμιλία-Αικατερίνη (Πατρώνυμο: Αριστείδης)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Σταύρου Δημήτριος
Τζανάκης Κωνσταντίνος
Ασημόπουλος Στέφανος
Σπύρτου Άννα
Καλογιαννάκης Μιχαήλ
Κούρκουλος Μιχαήλ
Σκουμιός Μιχαήλ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Συμβουλευτική καθοδήγηση; Αντικείμενα έρευνας αιχμής; Εφαρμογή διδακτικών ενοτήτων; Εκπαίδευση εκπαιδευτικών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
235 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)