Συνεχιζόμενη εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και διδασκαλία: η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ των επιστημολογικών πεποιθήσεων για τη διδασκαλία και μάθηση και της διδακτικής πράξης

Περίληψη

Η παρούσα μελέτη διερευνά τη σχέση των επιστημολογικών πεποιθήσεων των δασκάλων για τη φύση της γνώσης, της διδασκαλίας/μάθησης και της διδακτικής πράξης. Βασίζεται στην υπόθεση ότι η διδασκαλία επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τις πεποιθήσεις, τις αντιλήψεις, τις προσωπικές διδακτικές θεωρίες και απόψεις των δασκάλων. Οι παιδαγωγικές και διδακτικές πεποιθήσεις συντίθενται από ένα πλέγμα ιδεών, αντιλήψεων και παραδοχών για την φύση και τους στόχους της διδασκαλίας, οι οποίες τελικά μορφοποιούν την κατεύθυνση και την επιλογή των μέσων, τις διαδικασίες και τις δράσεις (Elliot 2005:49). […]

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/30273
ND
30273
Εναλλακτικός τίτλος
Teachers' continuing education and teaching: the investigation between teachers' epistemological beliefs about teaching and learning and the teaching practice
Συγγραφέας
Γκρίτζιος, Βάιος του Αχιλλέας
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Τριλιανός Αθανάσιος
Βρεττός Ιωάννης
Τσιπλιτάρης Αθανάσιος
Ματσαγγούρας Ηλίας
Μαλαφάντης Κωνσταντίνος
Μυλωνάκου-Κεκέ Ζαφειρία
Μπαμπάλης Θωμάς
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Συνεχιζόμενη εκπαίδευση εκπαιδευτικών; Επιμόρφωση εκπαιδευτικών; Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών; Επιστημολογικές πεποιθήσεις; Διδακτική πράξη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
vii, 334 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)