Κατάκτηση και διδασκαλία της τροπικότητας από Τούρκους μαθητές της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας
Περίληψη
Η διατριβή ανήκει στον χώρο της Διδασκαλίας της Ελληνικής ως Ξένης γλώσσας και πραγματεύεται το φαινόμενο της Τροπικότητας με την εμφάνιση των επιστημικών και δεοντικών τροπικών δεικτών της Ελληνικής στα γραπτά των φυσικών ομιλητών της Τουρκικής που τη διδάσκονται ως ξένη. Σκοπός της είναι να αναδείξει τις ομοιότητες και τις διαφορές τπου παρουσιάζουν τα τροπικά συστήματα των δύο γλωσσών και να παρουσιάσει μία πρόταση διδασκαλίας για την αποτελεσματικότερη κατάκτηση των γραμματικών τροπικών δεικτών από το συγκεκριμένο κοινό. Για τον σκοπό αυτό, συγκεντρώνεται και περιγράφεται το σύνολο των μέσων πραγμάτωσης της τροπικότητας της Τουρκικής με την αντίστοιχη απόδοσή τους στην Ελληνική. Οι δείκτες εντάσσονται βάσει των σημασιών που εκφράζουν σε ένα τροπικό συνεχές και πραγματοποιείται η συγκριτική μελέτη των τροπικών συστημάτων των δύο γλωσσών. Επιπλέον, η έρευνα πραγματοποιείται σε ένα σώμα μαθητικών κειμένων, προκειμένου να εντοπιστούν οι δείκτες που χρησιμοποιούνται από τους Τούρκους μα ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The theme of this dissertation belongs to the field of Second Language Acquisition and explores the concept of Modality and the way that it is encoded linguistically over time by the use of epistemic and deontic modality markers in the interlanguage of Turkish-speaking students of Greek as a foreign language. The objectives of the present study are (i) to indicate the similarities and differences among the modality systems of the two languages and (ii) to provide a type of grammar instruction for a more effective presentation of the phenomena discussed here for the L1 Turkish learners of Greek. In order to fulfil the aim of the study once all the modality markers of Greek were accumulated and their characteristics described, a modal continuum was compiled according to the functions they help to express. This systematization allows for the comparative analysis of the modality systems of the two languages. Furthermore, a learner corpus has been constructed, which along with the analysis ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.96 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.