Αξιοποίηση παιγνίων σε κινητές συσκευές για την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης των μαθητών της πρωτοβάθμιας και πρώιμης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε ζητήματα ασφάλειας και ιδιωτικότητας στο διαδίκτυο

Περίληψη

Σήμερα, λόγω της επέκτασης του Διαδικτύου και της αυξανόμενης χρήσης των διαφόρων διασυνδεδεμένων συσκευών στο Διαδίκτυο, τα ζητήματα ασφάλειας και ιδιωτικότητας θεωρούνται θεμελιώδη στην εκπαίδευση των μαθητών. Για παράδειγμα, οι σημασιολογικές επιθέσεις (γνωστές επίσης και ως κοινωνική μηχανική), όπως το ηλεκτρονικό ψάρεμα, στοχεύουν στο να εξαπατήσουν ή να προσελκύσουν τους χρήστες να επισκεφτούν ένα φαινομενικά ακίνδυνο υπερσύνδεσμο, με σκοπό να αποκαλύψουν τα προσωπικά τους δεδομένα. Παρόμοιες επιθέσεις σκοπεύουν στην παραβίαση των υπολογιστικών συσκευών και την υφαρπαγή των προσωπικών πληροφοριών των χρηστών τους μέσω κακόβουλου λογισμικού. Τα συγκεκεριμένα είδη των επιθέσεων εκμεταλλεύονται την άγνοια των ανθρώπων και την έλλειψη γνώσης τους, παρά την ευπάθεια των συστημάτων. Αυτό είναι αρκετά αναμενόμενο, δεδομένου ότι οι απειλές αυτού του είδους είναι συνήθως άγνωστες στους χρήστες που δεν γνωρίζουν θέματα σχετικά με την ασφάλεια, ενώ για κάποιους άλλους τα μέτρα προστασίας ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Nowadays, due to the proliferation of the Internet and the increasing deployment of the plethora of internet connected devices, security and privacy issues are considered fundamental topics in students' education. For instance, semantic attacks (also known as social engineering) such as phishing, aim to deceive or lure people into visiting a seemingly legitimate hyperlink in hopes to disclose their personal information. Similar attacks intend to violate computing devices and usurp users' personal information via the use of malware. All these kinds of attacks, exploit human's lack of knowledge rather than the system vulnerabilities. This is quite expected since attacks of this kind are typically unknown to the non-security-savvy individual, while for some others, the knowledge on security protection measures and privacy awareness is mostly classified as a secondary taskOver the last decades, the concept of integrating learning and entertainment appeared in the Information Technology (IT ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44363
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44363
ND
44363
Εναλλακτικός τίτλος
Raising internet security and privacy awareness in primary and early secondary education via mobile gamification
Συγγραφέας
Γιαννακάς, Φίλιππος (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων. Εργαστήριο Ασφάλειας Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων
Εξεταστική επιτροπή
Γκρίτζαλης Στέφανος
Καμπουράκης Γεώργιος
Παπασαλούρος Ανδρέας
Λαμπρινουδάκης Κωνσταντίνος
Καλλονιάτης Χρήστος
Καρύδα Μαρία
Τσώχου Αγγελική
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Παιχνίδια μάθησης; Κινητές συσκευές; Ασφάλεια; Ιδωτικότητα; Εκπαίδευση; Θεωρίες κινήτρων; Στρατηγικές μάθησης; Εφαρμογή κινητών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
3, xxi, 155 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)